Κεφάλαιο 1

273 60 14
                                    

"Σε μισώ!" Ούρλιαξα και τον χαστούκησα τόσο δυνατά,ώστε να πονέσει το χέρι μου.

"Αν ξανά απλώσεις χέρι πάνω μου,θα-" είπε εξαγριωμένος.Οι φλέβες στον λαιμό του εμφανείς πλέον.

"Ότι και να μου κάνεις,δεν θα μου προκαλέσει περισσότερο πόνο από όσο μου προκάλεσαν αυτά που μου εχεις κανει ηδη!" Τον διέκοψα.Η φωνή μου χαμηλή,σχεδόν σαν ψίθυρος.

"Νόμιζες πως στ' αλήθεια σ' αγάπησα;" είπε προσπαθώντας να συγκρατήσει τα γέλια του.

Τα μάτια μου πλέον θολά,προσπαθώντας να κρατήσουν τα δάκρυα μου.

"Είμαι έγκυος!" άφησα ασυνείδητα τις λέξεις να φύγουν από τα χείλη μου.Και τότε τα δάκρυα κύλησαν.

Αμέσως,το ύφος του σοβάρεψε.

"Τι είπες;" είπε με έναν σοβαρό τόνο στην φωνή του πλησιάζοντας με.Δεν ήθελε να το πιστέψει.

"Είμαι έγκυος!" είπα πιο δυνατά αυτή την φορά,κοιτώντας τον στα μάτια, προσπαθώντας να σταματήσω τα δάκρυα.

"Πώς έγινε αυτό γαμωτο;" φώναξε, τραβώντας τις ρίζες των καστανών μαλλιών του.

"Ξέρεις,τα παιδιά γίνονται όταν κάνεις σεξ και εμείς οι δύο σίγουρα κάναμε πάρα πολύ από αυτό." Φώναξα μπροστά στα μούτρα του, μη μπορώντας να συγκρατήσω τα νεύρα μου.

Ήταν τόσο επιπόλαιος!

"Σκάσε!" το χέρι του προσγειώθηκε με δύναμη στο μάγουλο μου.

Το κεφάλι μου γύρισε προς τα δεξιά,τα μαλλιά μου κάλυψαν το πρόσωπο μου και το χέρι μου ασυναίσθητα ακούμπησε το μάγουλο μου.

Φοβήθηκα!Είχε βγει εκτός εαυτού.

"Μην μου ξανά φωνάξεις και γενικά,μην μου ξανά αντιμιλήσεις σκύλα!" είπε και ακόμα ένα χαστούκι έπεσε στο μάγουλο μου.

Those damn blue eyesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora