"Ο Αχιλλέας μου πρότεινε να τον συνοδέψω σε μια δεξίωση αύριο το βράδυ." Της είπα ενθουσιασμένη.
"Σοβαρά μιλάς;" ρώτησε γουρλώνοντας τα μάτια της.
"Ναι!Αλλα μην ενθουσιάζεσαι.Δεν είναι κάτι ερωτικό.Τυπικα είναι όλα.Ειπε πως θα ήταν καλύτερα να τον έβλεπαν με κάποια στο πλάι του." Είπα κόβοντας τα φτερά της.
Με έχει πρύξει.
Όλη την ώρα προσπαθεί να μου βρει αγόρι κι εγώ το μόνο που θέλω είναι να συνεχίσω με την δουλειά μου και να αφοσιωθώ στο παιδί μου.
Μετά από όλα αυτά που έγιναν,δεν έχω καμία όρεξη να πάθω τα ίδια.
Μετά από αυτόν,έχω δοκιμάσει να προχωρήσω την ζωή μου δύο φορές και απέτυχα παταγωδώς.
"Βρε αγάπη μου!Γιατι δεν προχωράς τη ζωή σου;Ο άνθρωπος φαίνεται να ενδιαφέρεται. Γιατί δεν προσπαθείς;" ρώτησε παραπονιάρικα.
Ε ρε που έχω μπλέξει!
Πάλι τα ίδια!
"Λοιπόν!Αγαπη μου,ακου με.Δεν πρόκειται να ξανά είμαι με άντρα,πότε-ή τουλάχιστον τα επόμενα δέκα χρονια!Ξερω,σου φαίνομαι πολύ υπερβολική,αλλά δεν θέλω να ξανά περάσω τα ίδια που πέρασα με αυτόν." Είπα προσπαθώντας να την κάνω να καταλάβει.
"Δεν είναι όλοι οι άντρες ίδιοι,βρε μωρό μου"
"Ναι!Είδα και τους άλλους δύο,που υποτίθεται ότι εσύ είχες πει πως είναι καλά παιδιά και πολύ έμπιστοι και είδα!Ο ένας έπαιρνε ναρκωτικά και ο άλλος με απάτησε." Είπα προσπαθώντας να κρατήσω το γέλιο μου.
Όσο να πεις,είναι λίγο χιουμοριστικό.
"Ναι!Κοιτα!Δεν το ηξερα,ενταξει;Οι γνωριμίες μου συνήθως είναι νορμάλ ανθρωποι." είπε γελώντας.
"Είδαμε και τον Παύλο, που νομιζεις ότι σε κερατωνει!" Είπα γελώντας επίσης.
Μόλις κατάλαβα τι είπα,αμέσως σοβαρεψα.
"Συγγνώμη!" Είπα σκύβοντας το κεφάλι μου.
"Έλα,ενταξει.Δεν πειράζει!" Είπε και χάιδεψε το μπράτσο μου.
Ειλικρινά το έκανα ασυναίσθητα.
Φυσικά και δεν πιστεύω ότι ο Παύλος έχει γκόμενα.
"Άντε!Ας γυρίσουμε στις δουλειές μας" είπε και ετοιμάστηκε να σηκωθεί.
"Θες να βγούμε για κανένα ποτάκι το βραδυ;" την ρώτησα.
"Ναι!Δεν έχω πρόβλημα" Είπε χαμογελώντας και έφυγε στο γραφείο της.
Εγώ συνέχισα τη δουλειά μου,όταν χτύπησε το κινητό μου.
CZYTASZ
Those damn blue eyes
Dla nastolatkówΑυτή-Νικολέτα Μακρή. Ήταν το παχουλό φυτό του σχολείου,που όλοι κορόιδευαν! Έχει μεγαλώσει πια! Έχει αλλάξει! Πανέμορφο πρόσωπο, πράσινα μάτια, σαρκώδη χείλη, υπέροχο σώμα. Είναι ευαίσθητη, γλυκιά και τρελομαμά. Όμως, έχει πληγωθεί πολύ! Αυτός-Άρης...