Αρης POVΤην άρπαξα από τους αγκώνες επάνω μου και την φίλησα παθιασμένα.
Προσπαθούσε να αντισταθεί αλλά δάγκωσα το κάτω χείλος της δυνατά,όχι για να την πονέσω,αλλά για να πετύχω αυτό που ήθελα.Ηξερα ότι δεν θα μπορούσε να αντισταθεί πολύ μετά από αυτό.
Έβγαλε ένα δυνατό επιφώνημα ανοίγοντας το στόμα της και εγώ έβαλα την γλώσσα μου μέσα,φιλώντας την άγρια.
Αφού άρχισε να με φιλάει και αυτή, πέρασα το ένα μου χέρι γύρω από τη μέση της και με το αλλο ζουληξα δυνατά τον κωλο της κι αυτή έβγαλε έναν αναστεναγμό.
Πέρασα και τα δύο μου χέρια κάτω από τα οπίσθιά της και την σήκωσα επάνω μου και αμέσως μετά ξάπλωσα στην άμμο με αυτήν από κάτω μου.
Σταματήσαμε να φιλιομαστε για λίγο.
"Πίστεψε με." της είπα και ξανά όρμησα στα χείλη της.
Αυτή πέρασε τα χέρια της ανάμεσα στις τούφες των μαλλιών μου και τις τράβηξε, κερδίζοντας έναν αναστεναγμό από μέρους μου.
Άνοιξε τα πόδια της και μπήκα ανάμεσα τους ακουμπώντας το ερεθισμενο πεος μου στην περιοχή της και ξεκίνησα να τριβομαι.
Της έβγαλα το τζάκετ που φορούσε και αυτή αφαιρεσε την μπλούζα μου γρήγορα.
Χάιδεψε τα μπράτσα μου και κοίταξε όλα τα τατουάζ που δεν είχε ξαναδεί.
Της έδωσα ένα απαλό φιλί στα χείλη και κατέβηκα στο λαιμό της, πίσω από το αυτί της.Ρουφηξα εκεί και μετά δάγκωσα, αφήνοντας της ένα υπέροχο σημάδι. Δαγκωσα τον λοβο του αυτιού της και τα χέρια μου κατευθύνθηκαν στην άκρη της μπλούζας της, τραβώντας την και βγάζοντας την.
Έμεινα να κοιτάω το πλούσιο στήθος της και το υπέροχο σουτιέν που φορούσε.Ηθελα να της το βγάλω εδώ και τώρα.
Έπεσα με φορά πάνω στο στήθος της και ρουφούσα δυνατά, αφήνοντας σημάδια.Δεν μπορούσα να την χορτάσω.
Κατέβασα τις τιράντες του σουτιέν της και πέρασα τα χέρια μου στη πλάτη της, ξεκουμπωνοντας το εντελώς.
Χωρίς να χάσω χρόνο, ρούφηξα την ρόγα της και χουφτωσα το αλλο της στήθος με το χέρι μου.
Γαμωτο ήθελα να την κάνω δική μου εδώ και τώρα.
Αναστέναξε το όνομα μου και αυτό ήταν. Ξεκουμπωσα το παντελόνι της γρήγορα, κατεβάζοντας το, αφήνοντας την με το άσπρο της εσώρουχο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Those damn blue eyes
Ficção AdolescenteΑυτή-Νικολέτα Μακρή. Ήταν το παχουλό φυτό του σχολείου,που όλοι κορόιδευαν! Έχει μεγαλώσει πια! Έχει αλλάξει! Πανέμορφο πρόσωπο, πράσινα μάτια, σαρκώδη χείλη, υπέροχο σώμα. Είναι ευαίσθητη, γλυκιά και τρελομαμά. Όμως, έχει πληγωθεί πολύ! Αυτός-Άρης...