- Basszus! - tört ki Shawnból. Hirtelen nem tudtam,, hogy a tűz miatt, vagy azért, mert meztelen voltam. - Dobd el! - kiabált, szinte izzó szemekkel, miközben elkezdte kigombolni az ingét.
- De... Meglátsz. - ráztam idétlenül a fejem.
- Te jó ég, Merci! Leég a ház, ha nem sietünk! - bújt ki a ruhadarabból. - Gyorsan, vedd fel! - utasított, és felém hajította a bordó inget.
Felügyeskedtem magamra a ruháját, aztán kiugrottam a kádból.
- Basszus, ez így nem jó! - kiabált idegesen, miközben a lángok egyre inkább átvették az uralmat a függöny felett.
Elkapta a zuhanyrózsát, aztán, mielőtt be tudtam volna fejezni a 'Vigyázz, a zuhany nem...' kezdetű és 'működik, mert rossz a zuhanycső' végű mondatom, megengedte a vízet.
A víz spriccelni kezdett a zuhanycső összes oldalán, beleértve a cső részt is, igen...
Shawn káromkodott egyet, jó hangosan, mert belespriccelt az orrába a víz, ezen kívűl hirtelen eltolta magától a defektes szerkezetet, ami miatt én is csurom víz lettem.
- A rohadt életbe! - csaptam rá a kezeimet a kézfejére, és irányítottam a lángokban álló zuhanyfüggöny felé.
A tűz kialudt.
Szótlanul álltunk egymás mellett, ameddig meg nem törtem a csendet.
- Köszönöm szépen.
- Javarészt a te érdemed. - emelte rám egy apró mosollyal a tekintetét, aztán mért végig. - Khm.. - köszörülte meg a torkát. - Csapatmunka.
- Az, az... - hajtottam le a fejem.
Teljesen rám tapadt az inge. Upsz...
- Öhm... Én most... - mutatott az ajtó felé, de még mindig rajtam legeltette szemeit.
- Csak fordulj meg és sétálj ki! - nevettem ki. Bólintott, aztán becsukta maga mögött az ajtót.
Basszus... ennél szarabbul már nem is jöhetett volna ki ez az egész.
Az hagyján, hogy betoppant, miközben fürödtem. Ezzel semmi baj nem lett volna, mert leparancsolom a kanapéra, és megvár, ameddig felöltözök.
De hogy be is jött a fürdőbe!
Nyilván nem tudhatta... Nem is hibáztatom.
Az viszont már teljesen más tészta, hogy felgyulladt ez a kib... nyomorult függöny.
Hál Istennek, hogy sikerült eloltani, habár, szégyenemben inkább felrobbannék, de legalább nem égett le a ház.
Magamra csavartam egy törölközőt, egy másikat a hajamra és kivettem egy harmadikat is a szekrényből, Shawnnak.
- Tessék. -léptem ki a fürdőből és adtam át neki.
- Köszönöm. - felelt szűkszavúan, aztán bele törölte az arcát. Majd a nyakát, közben csurogtak lefelé a kidolgozott mellkasán a gyors cseppek... - Merci? - meredt rám.
- Hm? - kaptam fel a fejem.
- Figyeltél rám? - törölte meg a haját.
- Nem, ne haragudj... Kicsit... öhm, megviselt ez a tűz. - kamuztam.
A TESTED VISELT MEG, TE ÁLLAT
- Megölelnélek, de azt hiszem, egy kicsit furán jönne ki. - nevetett zavarba esve, és arra utalva, hogy még mindig majdnem meztelen vagyok, aztán lehuppant a kanapéra.
ČTEŠ
Mercy // Shawn Mendes - átírás alatt -
FanfikceShawn és Mercedes kapcsolata sosem volt átlagos. Igazán különleges csapatot alkotnak együtt, ám egy harmadik fél érkezése után megváltozik minden. A titkok, a szerelem, a szenvedély és az ármánykodás állandó lakók lesznek Shawn rezidenciáján és Mer...