4.

252 25 10
                                    

- Hihetetlen vagy... - néztem Camilára, dühtől izzó szemekkel. Kikaptam a saját poharamat a kezéből, kiittam belőle a maradékot, és hátat fordítottam nekik. - További jó szórakozást! -mondtam, aztán minden mindegy alapon a földhöz vágtam az üvegpoharat.

A váratlan események hatására néhány másodpercig újra csendbe borult a hatalmas terasz, aztán a rosszindulatú morajlás újra utat tört magának.

Kivonulásomat vagy négy tévécsatorna rögzítette, aztán ahogy becsapódott mögöttem az ajtó, hallottam, ahogy újra felhangosodik a tömeg, Camila nevét kiabálva.

Remegtem az idegtől.

Hogy lehettem ilyen hülye, hogy bedőltem ennek a lotyónak!? Pedig annyira átlátszó volt! Hirtelen túl kedves lett, túl csendes, túl visszafogott... Nem ez vall rá. Ezt tudom; nem csak emlékszem rá, hanem meg is tapasztaltam már az elmúlt napokban, milyen egy elviselhetetlen dög.

És Shawn!?

Miért az ő pártját fogja? Azok után, hogy... hogy barátok vagyunk...

Barátok.

Mindössze csak barátok.

Nem értem Shawnt... Hogy nem látja, hogy Camila így viselkedik? Mikor már olyan régóta ismerjük egymást! Tudhatná, hogy soha nem csinálnék ilyet!

Még akkor sem, ha Camiláról van szó. Mondjuk, az igaz, hogy az elmúlt napoban mondtam egy-két olyan dolgot, amit csak úgy méregből odavetettem. De mindenki mond olyat, amit akkor, dühösen, nem is gondol komolyan!

Ezek csak úgy jönnek, aztán az ember el is felejti, kit akart megkopasztani. Shawn igazán tudhatná, hogy sosem ártanék direkt senkinek...

***

Napokig nem keresett. Én meg büszkeségből nem kerestem őt.

Nehogy már még én nyaljak, mikor ő nem hallgatott meg, elárult és cserben hagyott!

Hiába, szörnyen dühös vagyok rá. Rá is, de főleg erre a hárpiára. Ha nem keveri a szart, akkor még minden a régi lenne.

Hiányzik Shawn. Annyira, hogy úgy érzem, belepusztulok. Percenként nézem a telefonomat, minden apró neszre az ajtóra tapadok, hátha ő állt meg a kapu előtt, de hiába.

Engedtem a kísértésnek, és rányomtam az Instagram ikonjára. Shawn oldalán három napja semmi új sincs... Lehet, valami baj van? Balesete lett? Beteg? 

Nem bírtam tovább, rögtön pötyögni kezdtem.

,,Szia, csak tudni szeretném, hogy minden rendben van-e veled. Halálra unom magam nélküled. Hívj fel, kérlek. - M"

Nem lehetek ilyen szánalmas, te jó ég! Inkább kitöröltem az egészet és az asztalra csaptam a telefonomat. Egy pillanatra úgy éreztem, ő a vesztese ennek az egész szituációnak, de aztán hamar visszatértem az önsajnálathoz. Most igazán megérdemlem...

Nem írhatok Shawnnak és nem is hívhatom, ha már ennyi időt kibírtam nélküle. Pár nap már meg sem fog kottyanni. Segget csinálnék a számból, ha most írnék neki.

De mégis honnan veszem, hogy csak pár nap? Lehet, soha többé nem keres.

Végül is, megérteném, Camila tönkretette a buliját, és rám fogta... Szóval Shawn valószínűleg úgy tudja, miattam történt az egész, miattam trendel Twitteren a #mercedesmess és az ő szemszügéből miattam csúszott el egy csodálatos barátság Cam és köztem. 

Camila hibája az egész, én végig tűrtem és csak lenyeltem a szekálását, de ez már több a soknál!

Abban igaza volt, hogy semmit nem kell csinálnom, mégis felfigyelnek rám az emberek. Hasznomra kéne fordítani, úgy látszik, ebben vagyok a legjobb...

Mercy // Shawn Mendes - átírás alatt -Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora