Hagytam.
Hagytam, hogy tegyen, amit akar, miközben kigomboltam az ingjét.
- Ne hagyd abba... - suttogta két csók között, miközben lehúzta a hátamon a ruhám cipzárját és másik kezével még jobban magához szorított.
Felhúzott a kanapéról, aztán elengedte a két ujjával tartott ruhámat.
- Hm... - mosolyodott el elégedetten, mire felnevettem és puszit leheltem a nyakára, ahogy lelöktem válláról az inget. A plafonra nézett. - Túl jó vagy, nem bírom... - harapott rá remegő ajkaira.
- Segíthetek rajtad, haaa... - csúsztattam tenyerem az arcára.
- Megteszek neked bármit. - motyogta, aztán újra és újra megcsókolt.
- Maradj velem. - markoltam vállába.
- Addig maradok, ameddig csak szeretnéd. - mosolyodott el vadul, aztán kigombolta nadrágját.
- Reméltem, hogy ezt mondod. - túrtam a hajába, némi elfoglaltsággal a hangomban és rántottam le a farmerját.
- Nem tudok neked nemet mondani. - nyomott puszit a kulccsontomra, miközben kezeit csupasz derekamra csúsztatta.
Nyakába kapaszkodtam, mire felemelt. Kicsit meglepett, ezért egy pillanatra megállt.
- Ne aggódj, vigyázok rád. - suttogta a fülembe, mire kirázott a hideg. Aprót bólintottam, aztán átkulcsoltam lábaim a dereka körül.
Lecsúszott nyakára a kezem. Azt hiszem, kicsit csikis, mert hangosan felnevetett, ami miatt nekem is nevetnem kellett. Édes ez az önfeledt nevetése.
- Merci? - kérdezte, mikor beért a szobámba.
- Hm? - kéredzkedtem le, aztán végig simítottam széles hátán.
- Biztos, ezt akarod? - hajolt el tőlem egy pillnatra.
- Te akarod? - kérdeztem vissza, mire félénken bólintott.
- Hát akkor? - hunytam le a szemem, és hagytam, hogy megcsókoljon.
Magához ölelt, mellkasom hozzáért csupasz mellkasához.
Csókunk egyre inkább elmélyült, aztán megtámaszkodott az ágyon és elengedett, ezálltan én is lehuppantam.
- Hé! - húztam meg a haját játékosan. Reakciója egy széles mosoly volt, aztán hátam alá csúsztatta a kezét.
Megcsörrent a telefonja.
Látszólag nem reagált rá, mintha meg sem hallotta volna.
Még mindig csörgött.
Felém kerekedett és újra rátért a nyakamra.
Már másodszorra hívták. Kezdett zavarni...
Kikapcsolta a melltartóm. Mielőtt lehúzhatta volna rólam, leállítottam.
- Shawn! - szóltam rá.
- Te... Tessék? - nézett rám és el is kapta a kezeit. Felegyenesedett. - Valami gond van?
- Csörög a telefonod. - fújtam ki a levegőt. - Már egy jó ideje...
- Öhm... - állt fel. - Ne haragudj... Valószínűleg nagyon fontos, ha ilyenkor keresnek. - rohant ki a nappaliba zavarodottan.
Ekkora szívást...
- Mendes. - szólt bele komolyan a telefonba, miután megköszörülte a torkát. - Én vagyok, igen... -folytatta.
YOU ARE READING
Mercy // Shawn Mendes - átírás alatt -
FanfictionShawn és Mercedes kapcsolata sosem volt átlagos. Igazán különleges csapatot alkotnak együtt, ám egy harmadik fél érkezése után megváltozik minden. A titkok, a szerelem, a szenvedély és az ármánykodás állandó lakók lesznek Shawn rezidenciáján és Mer...