11

77.5K 3.5K 518
                                    

"Geçtiğimiz gün Sayıner Köşkünde bir koşuşturma olduğu dikkatimi çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Geçtiğimiz gün Sayıner Köşkünde bir koşuşturma olduğu dikkatimi çekti. Bu koşuşturmanın nedenini yakında öğreneceğimden emin olabilirsiniz. -kartanesi"

"Kaya, Kuzey gibi değil Fahri. Kuzey ılımlıdır, sadıktır ama Kaya. O çok fevri ve inatçı. Ne kadar erken evlenirse o kadar iyi." dedi Demet Hanım. Çalışma odasında oturmuş karşılıklı kahve içiyorlardı. Sabah Cemre'nin ailesiyle konuşmuş ve olumlu yanıt almışlardı.

"Evet hayatım. Ama Cemre'nin hamile olmadığını sen de biliyorsun," dedi Fahri Sayıner. Tabi ki biliyorlardı. Bu Yaman'ın uydurmasıydı, Cemre böyle bir kız değildi. Böyle bir kız olsaydı, onu Kaya ile evlendirmek isteyeceklerinden emin olamazlardı zaten.

"Biliyorum ama uzun zaman sonra, Kaya ilk kez bir kadınla uğraşıyor Fahri. Buse'den sonra ilk kez buzlarını çözüyor," dedi Demet Hanımve iç çekti. Fahri Bey elini karısının elinin üstüne koydu. Ne kadar çok seviyordu bu kadını.

"Hayatım,ya geri teperse ya Kaya Cemre'yi mutsuz ederse?"

"Etmez, ona değer verdiğini sen de fark ettin değil mi?" dedi Demet Sayıner. Kısa süre sessizlik oldu. "Peki hayatım. Birkaç dostumu araya sokar, yarına nikah kıyarız. Yeter ki sen üzülme." dedi Fahri Bey ve karısının elini öptü. Demet Hanım ona en güzel gülücüklerinden birini yolladı. Artık huzurluydu. Oğlu evlenecekti.

*****

"Sol taraf benimdir," dedi Kuzey ve yatağa atladı. Asya öylece bakakaldı. Sol taraf onun olmalıydı...

"Kuzey ben sol taraf olmazsa uyuyamam."

Kuzey Asya'yı kendine çekip üstüne yatırdı. "Biz de üst üste yatarız Asya'm," dedi gülerek. Asya ne yapacağını bilmiyordu. Ona bu kadar yakın olmak kalbinin ağzında atmasına neden oluyordu ve telaşa kapılıyordu. Kuzeyse bundan zevk alıyordu. Onun pembe yanaklarını görmek ve akşamüstü öptüğü gibi öpmek istiyordu. Belki daha fazlası da olabilirdi.

"Buldum. Taş, kağıt, makas oynayalım," dedi Asya heyecanla. Kuzey kahkaha attı. İçinden bir ses öp onu dese de kendine hakim oldu genç adam.

"Tamam," dedi Kuzey ve oyunu oynadılar. Asya kazandı. "Hile yaptın!"

Buna karşılık Asya omzunu silkti. Sol taraf onun hakkıydı. "Burası benim. Gayet adildi," dedi ve Kuzey'in üstünden kalktı. Kuzey sağ tarafa yuvarlandı ve Asya'ya yer açtı. İkisi de yatağa yatınca birbirine baktı. Kuzey onun gözlerinin tonunu çok seviyordu. Yeşilin hangi tonu bu diye düşünüyordu hep.

Asya ise onun kumral saçlarına hayrandı. İçinde hep o saçlarla oynama isteği vardı ve anlık bir cesaretle elini saçlarına uzattı. Kuzey bir tepki vermeden onu izliyordu. Asya'nın elinde Kuzey'in dalgalı kumral saçları vardı. Onları okşadı, parmağına doladı. Kuzey hep onu izledi ve giderek yaklaştı ona. En sonunda burun buruna geldiler. "Belki akşamki öpücükten bir tane daha istersin. Ben çok istiyorum çünkü," dedi Kuzey kısık bir sesle.

KışkırtıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin