Sayıner Ailesi

374K 6.4K 855
                                    

Hikayeyi bir şekilde kopyalamak, bunun üzerinden prim elde etmek suçtur.

©Tüm Hakları Saklıdır.

Tür: Romantik, Genel Kurgu
Başlangıç: Ağustos 2014

İstanbul'un en zengin sosyete ailelerinden biri olan Sayıner ailesinin çocukları arasındaki fark şaşırtıyor.

Kuzey Sayıner: 26 yaşında. Kumral ve yeşil gözlü. Evlenme çağına çoktan geldiği için ailesi tarafından evliliğe zorlanmakta. Ama onun kalbini çoktan biri çalmış... Peki o kim?

İpek Sayıner: 26 yaşında. Kuzey'in ikizi. Sarışın ve mavi gözlü. Aile parası yemekle meşgulken karşısına çıkan aşk onu değiştirebilir mi?

Kaya Sayıner: 23 yaşında. Siyah saçlı ve siyah gözlü. Sert görünümünün içinde habersizce büyüyen aşkı ona en büyük hainliği yapmak üzere.

Yaman Sayıner: 21 yaşında. Sarı saçlı ve mavi gözlü. Aslında en çapkın ve havalı Sayıner erkeği ama onun istediği kişi yanlış biri. Peki hiç ummadığı anda doğru insanla karşılaşırsa?

Ada Sayıner: 21 yaşında. Yaman'ın ikizi. En yetenekli Sayıner çocuğu. Konservatuar okurken aşık olduğu birine aşkını nasıl anlatır? Tabi ki müzikle...

Peki siz Sayıner ailesini tanımaya hazır mısınız, hadi başlayalım...

@tugcaa ve @cokguluyombenya ortak kitabıdır.

Sosyal Medya Hesaplarım

Youtube : TTikizler


Bookstagram: ikizlerinsatirlari

KışkırtıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin