Chapter Kali ni banyak Hana Pov hope korang enjoy and kalau boleh get ready tisu dekat tangan.
Aku menunggu keputusan pembedahan Rayyan di luar Surgery Hall. Aku bangun dari dudukku Dan Mula berjalan kehulu ke hilir.
Pap!
"Aduh!" Aku menggosok belakang badanku yang baru ditampar oleh Azyan.
"Cuba kau duduk diam2. Pening Tau kepala aku tengok kau Japan dari utara ke selatan, Timur,Timur laut,tenggara. Dah macam kompas. Blaaa..blaaa.blaaa " bebel Azyan. Bebelan itu aku abaikan.
Lampu Surgery Hall terpadam. Beberapa orang nurse keluar dari hall tersebut Dan diikuti 3 orang doktor pembantu Dan 1 doktor pelatih. Kemudian baru ketua pembedahan pulak keluar.
Terus doktor itu diserbu oleh keluarga Rayyan Dan kenalan rapat Rayyan. Aku hanya duduk di kerusi Dan memerhati dari jauh. Tangan di riba aku mainkan. Selepas beberapa minit baru mereka semua bersurai dan doktor turut meninggalkan tempat itu.
"Adline" panggil Mommy Rayyan. Sayu sahaja suaranya memanggil namaku. Aku melihatnya. Terus dipeluk tubuhku erat.
"Why mommy?" Soalku.
"Ian, Ian dah Tak Ada. Anak mommy dah tinggalkan mommy" Makin kuat esakan .... Aku terkedu. Rayyan tinggalkan aku? Air mata ku turut jatuh. Aku bangun Dan minta diri. Aku perlu Cari ketenangan. Kunci kereta di dalam saku seluar aku bawak keluar. Punat kereta aku tekan. Terus aku bawak kereta ku keluar dari kawasan hospital. Aku tekan minyak kereta laju. Keretaku terus membelah jalan Raya. Hati aku sakit. Rayyan dah tinggalkan aku. Aku benci dia! Aku Sayang dia!
Tiba di lampu isyarat yang telah baru sahaja bertukar merah buatkan aku tidak sempat berhenti. Kereta yang dipandu aku dilanggar oleh Lori. Kepala aku terhentak must dengan stereng Dan tingkap. Pandangan aku kabur. Dan semuanya jadi gelap.
Selamat tinggal dunia.
Rayyan,tunggu aku datang.
The End
YOU ARE READING
Golddes || Highschool
Teen FictionAdline Farhana, gadis biasa di luaran tapi dalam diam dia pewaris syarikat Golddes milik keluarganya. Hana terpaksa balik ke Malaysia atas sebab dia perlu belajar menguruskan syarikat Golddes. Kemunculan Hana di Golddes Highschool menjadi tanda tan...