13

1.6K 211 194
                                    

<< Bangunan 50 Tingkat >>

Kbang!! Kbing!!

"Dahsyat betul bunyi tu" Seokjin menggelengkan kepala.

"Mana la grup Seungcheol ni? Best sangat ke tingkat 24 tu sampai tak nak turun?" Jeonghan mencekak pinggang.

"Kalau best pun ada apa je?" Soal Seokmin.

"Ada senapang" Jimin mencelah.

"Dan pistol" Mingyu membuat muka jijik.

"HYUNGGGG!!"

"Junhui hyung?" Minghao menyepetkan matanya bagi nampak sikit dua orang yang tengah lari macam orang gila dari jauh.

"VERNANIE KU!!" semua memandang Seungkwan dengan pandangan dude-kau-salah-story.

"Ermm sorry terbawa-bawa pula hoho" Seungkwan menutup mukanya dengan diva.

"Eh takkan korang berdua je yang ada? Mana lagi 3?" Tanya Namjoon.

"Lagi tiga kena tangkap lepastu sebelum kitaorang nak lari kitaorang sempat ambil tanda angka roman ni" Hansol mengeluarkan satu kertas yang seperti sudah terkoyak kepada Seokjin.

"Eh kitaorang pun ada kertas yang koyak dengan angka roman!!" Wonwoo memberikan kertas itu kepada Seokjin.

Seokjin meneliti kertas di kedua belah tangannya lalu dia mencantumkan balik dua kertas itu.

' i ivv+17 '

"Apa maksud angka roman ni?" Tanya Soonyoung bingung.

"Tu angka roman ke?" Tanya Mingyu pula.

"Aku tau korang lemah dalam angka roman ni tapi boleh tak jangan terlalu dungu?" Jihoon memandang mereka berdua dengan malas.

"Orang tanya je"

"Kan kan"

"12? So apa kena mengena dua belas?" Celah Jimin.

"Grup korang ada berapa orang?" Namjoon memandang Jeonghan series.

"13" jawab Jeonghan.

"So kemungkinan penjahat tu adalah salah satu dari grup korang!!" Taehyung menunding Seventeen.

Bts mula kebelakang.

"Korang percaya ke semua tu? Ntah-ntah dari grup korang" Wonwoo mengangkat kening.

"Eh member aku takkan buat macam tu la!!" Jungkook menolak Wonwoo.

"Jangan la gaduh!!" Minghao cuba menenangkan keadaan.

"Asal kau ni tenang sangat?! Kau kan penjahat tu?!" Yoongi menunjal kepala Minghao.

"Woi! Apa main tunjal-tunjal anak orang ni!!" Junhui menolak bahu Yoongi.

"Kau fikir disebabkan kau ni lagi tua dari kitaorang berhak nak fitnah kitaorang?!" Sambung Junhui.

Taehyung memandang Jeonghan manakala Jeonghan memandang Taehyung mungkin diaorang tengah bercakap melalui gelombang otak pfft.

'Kau nak gaduh ke?'-Taehyung

'Aku dah besar la nak main gaduh-gaduh waktu series macam ni-Jeonghan

"KORANG SEMUA STAHP!!" jerit Seokjin, semua mula senyap.

"Hyung bukan stahp tapi stop" kata Namjoon perlahan.

"Kau diam budak tiang" Namjoon menjeling Seokjin.

"Korang nampak tak apa yang si dia dah buat kat kita?" Semua menggeleng.

[C] The Killer  || Seventeen × Bts || Where stories live. Discover now