На сутринта се събудих, поради причината, че нещо ме стискаше здраво. Обърнах главата си и забелязах спящия Taehyung, който ме беше прегърнал. Избутах го от себе си и той падна от леглото. Той се изправи и започна да ми крещи.
-Какво правиш бе... Одарих си главата заради теб.
-Извинявай, ама ме беше прегърнал и просто те избутах от мен.Станах и се отправих към банията, за да се облека.
Отидох до стаята на Bae, за да отидем заедно на закуска, обаче щом влезнах в стаята й я заварих на леглото гушната с Jin. Реших да ги оставя и се запътих към стаята на Chul, Chun и Mi-Ok. Отидохме заедно на закуска.
Оговорихме се с момичетата след половин час да се чакаме във фоайето на хотела, за да отидем на плажа. Аз се качих в стаята ми и си облякох банския. След това отидох в стаята на най-добрата ми приятелка, и я изкчаках да се оправи. С Jin и Bae тръгнахме да слизаме надолу. Там ни чакаха момичетата, но също там бяха и Namjoon, Hoseok, Yoongi, Jimin, Jungkook и Taehyung. Тръгнахме към плажа и се настанихме под чадърите.
Всички освен мен и Bae влезнаха във водата. Аз разказах на Bae както се случи когато Taehyung дойде в моята стая, и за случката сутринта. Тя започна да се смее.
След като всички излезнаха от водата, Namjoon отиде да вземе нещо за ядене.Гледна точка на Chin
Влезнах във водата малка по навътре. Не очаквах да е толкова дълбоко и започнах да махам с ръце и да крещя, понеже се давах. Изведнъж някой ме дръпна за ръцете и ме хвана здраво. Аз се огледах и осъзнах, че Jungkook ме държи. Пооспокойх се и го прегърнах. Той отвърна на прегръдката, обаче усетих как банския ми се отвръзва.
- Ам, Jungkook! Имам проблем. - казах притеснено аз.
-Какъв? - каза той като се пробва да се отдели от прегръдката, но аз го хванах като не му позволих.
- Банския ми се отвърза. Извинявай, че така те издърпах, обаче... ъм.... Ще ми падне горнището.
- Ти си го хвани, а аз ще ти го завърша. - каза ми той. Аз си шмугнах ръцете за да хвана горнището но банския си, но без да искам ръцете ми минаха по гърдите му и успях да докосна добре оформените му плочки. Хванах горнището си и се обърнах, той го завърза, а аз му благодарих. Излезнахме от водата и отидохме при останалите. Mok ме извика да поговорим.- Какво стана във водата. - попита ме тя като мазна усмивка изгря на лицета й.
-Ам... нищо- казах притеснено.
- Не се прави. Видях всичко. Видях как се прегръщасте! - каза тя като ме сръчка.
- Ами, щях да се одавя и той ми помогна. След това аз го прегърнах и банския ми се отвърза. Той ми го завърза и нищо повече.
-Добре, но ако той ти го е отвързал.
-MOK СТИГА. Ние сме само приятели.
-Добре щом казваш.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Не Се Отказвай (•BTS•)
ФанфикКъдето Техьонг и Джае отначало се мразят, но пламъка между тях се разпалва. Тя изпада в кома и Техьонг я заменя, мислейки си, че няма да оживее. Но тя се събужда... //Корица || JeonTaeJi25\\ Четете на свой риск. Началото е боза:)) моля без хейт, и...