•28•

888 56 4
                                    

На вечерта

Гледна точка неутрална

Всички се бяха приготвили за дискотеката. Jin и Taehyung се уговориха да вземат Jae, Bae и Dandi и заедно да тръгнат към дискотиката.

Jin и Tae звънаха на вратата на къщата на Jae. Bae отвори вратата и се хвърли на врата на Jin като започнаха да се целуват по устата. Целувка им беше изпълнена с любов и радост. Taehyung седеше до тях и ги гледаше и си мечтаеше някой ден с Jae да бяха като тях. Да се целуват, да се преглъщат, да се държат за ръце, да бъдат постоянно заедно, и да се обичат много.
След дългата целувка на Bae и Jin те влезнаха и се настаниха в хола. Taehyung не искаше да седне и се подпря на стената. Dandi влезе през вратата и щом видя красивия Taehyung веднага се запъти към него като започна да говори разни неща, от който Tae не се интересуваше. След около 5 минути Jae влезе през вратата на хола. Щом Taehyung я видя учите му светнаха, сърцето му запропуска бързо, а на лицето му изгря устимка. Той се приближи до Jae и се прегърнаха.

Taehyung: Много си красива.
Jae: Благодаря!
Dandi: Стига с приказките. Нека да вървим.
Jae: Добре.

Те излезнаха от къщата и тръгнаха към дискотеката която беше на няколко улици от тях.
Щом пристигнаха на входа ги чакаха останалите RM, Suga, Jimin, Jungkook, J-hope, Mok, Chul, Chin, Mi-Ok и Sang.
Те влезнаха и седнаха около една голяма маса. Взеха си алкохол  и започнаха да пият от него. Щом вече бяха на второто отидоха на дансинга да танцуват. Щом се изморих се върнаха пак на масата им и продължиха с пиенето.
На четвъртата чаша вече почти всички бяха пияни. Hoseok и Jimin повръщаха в тоалетната. Taehyung, Jungkook, RM, Jin,  Dandi, Chin и Mok продължаваха да пият. Yoongi беше заспал на краката на Mi-Ok затова и тя трябваше да седи. Jae, Bae, Sang, и Chul продължаваха да танцуват.

Към 03:10 на Taehyung му се доспа и тъкмо тръгна към Jae за да говори с нея и Dаndi го спря.

Dandi: Къде отиваш?
Taehyung: Искам да говоря с Jae.
Dandi: Спи ли ти се? Изглеждаш ми уморен. - щом каза това тя погали блузата му.
Taehyung: Да.
Dandi: Искаш ли да се приберем?
Taehyung: Да.

Taehyung беше пиян и прие предложението на Dandi. Те излезнаха от дискотеката като не казаха на никой, че си тръгват. Запътиха се към къщата на Jae. Dandi отвори вратата и накара Taehyung да влезе. След това го повлече към стаята на Jae.
Щом влезнаха тя го блъсна във вратата и започна да сваля тениската му, а той просто седеше без да разбира какво се случваше в момента. Щом тя съблече тениската му започна да оставя целувки  и смучки по цялото му тяло. Застана на колене пред колана на Tae и започна да го сваля. Свали панталоните и боксерките му и започна да целува члена му. Смучеше и захапваше главичката му, а Taehyung стенеше. Пое цялата му дължина и започна да си движи главата. Taehyung свърши в устата й, а тя погълна течноста. Те легнаха на леглото на Jae, като Dandi свали и свойте дрехи. Те заспаха спокойно без никой да е казал нещо.

Не Се Отказвай (•BTS•)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora