•00•

637 36 27
                                    

Ами, здравейте.

Първо, искам да се извиня, за това, че не съм редовна. Последно съм качила глава преди 2 месеца? Да.

Нямам обяснение за това, съжалявам!

Искам да изтрия книгата! Нищо не се получаваше както трябва.

Отначало имах една идея, която ми звучеше добре, но явно не й е било писано на книгата.

Мислех си, след като Джае се събуди от кома, с Техьонг да бъдат щастливи, да живеят заедно и да имат перфектно бъдеще.

Един ден, просто реших да има драма. Йенми се появи и цялата книга трябваше да се промени. После стана нещо между Чонгкук и Джае, и просто ги събрах.

Омазах цялата книга. Исках да я завърши, колкото се може по-бързо, но просто нямах никаква мотивация да напиша последната глава.

Ако някой иска да знае как завършва...

Джае и Чонгкук са на почивка. Той я завежда на плажа. Има идеята да й предложи брак.

Докато се разхождат, той пада на едно коляно, вади кутийката с пръстена и изрича красивите думи - "Джае, любов моя, ще се омъжиш ли за мен?"

Надявам се всички да знаете отговора на този прост въпрос.

Техьонг и Йенми са заминали надалеч. Далеч от всички проблеми, далеч от всичко лошо. Далеч от старата любов на Техьонг.

Те живеят щастливо. Йенми през цялото време беше до него и го подкрепяше. Напомняше му, че е важен за някого, и му показваше любовта си.

Колкото и лоша да беше във вашите очи, тя беше едно много мило момиче. Грижовна и жалостива. Сърцето й бе изпълнено с любов, и просто чакаше подходящия човек, за когото да го отвори.

Техьонг я обичаше. Да, заради нея напусна първата си любов, но всеки правеше грешки в живота си, нали?

Техьонг никога нямаше да забрави своята грешка.

Все още той мислеше за нея. Питаше се как е, какво прави, дали днес е яла. Питаше се дали Чонгкук се държеше добре с нея, дали я правеше щастлива.

Тя наистина заслужаваше да бъде щастлива. Джае бе единствена по рода си.

Смела, борбена, безстрашно, но в същото време толкова крехка и лесно ранима. Характера й не бе един от най-лесните.

Не Се Отказвай (•BTS•)Место, где живут истории. Откройте их для себя