•21•

965 67 7
                                    

Гледна точка на Mi-Ok.

С Suga бяхме в хотелската стая. Той целуваше тялото ми, а аз стенех тихо.

Аз: Ш-Шуга. Искам те палавник.
Suga: Целия съм твой скъпа.

Той започна да сваля дрехите ми. След 10 мин вече бяхме чисто голи. Усещах издутината над себе си и плъзнах ръката си надолу като стиснах пакета му. От това мое действие той изстена силно. Аз го погледнах с мръснишки поглед. Той се настани пред входа ми. Усетих как навлезе в мен без предупреждение, а аз изстенах като уличница. Той започна да се движи бавно, а след това бързо. След време той се забиваше в мен с бясна скорост.

Аз: Агх... Шушу. Давай.

След още няколко тласъка той свърши и се излегна до мен като ме целуна и каза.

Suga: Обичам те.

След това заспахме.

На сутринта

Събудих се от усещането, че някой ме целува. Отворих очите си и видях как Suga оставя малки и нежни целувки по цялото ми лице.
Станахме и се оправихме да излезем. Отидохме в парка и седнахме на една пейка близо до градина пълна с рози. Yoongi стана и отиде до един голям храст. Откъсна една красива червена рози и ми я подари като ме дори с нежна целувка.
След известно време станахме ат пейката и отидохме да си вземем сладолед. Там видяхме Sang и Jimin. Бяха хванати за ръце. Ние отидохме при тях, те се изплашиха и си пуснаха ръцете.

Suga: Какво става?
Sang: Ъм... Нищо. Купуваме си сладолед.
Mi-Ok: За това се държахте за ръце?
Suga: Гаджета ли сте?
Jimin: Да.
Sang: Не.
Suga: Последно.
Jimin: Ох, да.
Mi-Ok: Това е страхотно!
Jimin: А вие?
Mi-Ok: Дам.
Tae: Хей, кво става?
Jae: Какво правите тук?
Sang: Разхождахме се и се засякохме. А вие?
Tae: Разхожда ме се и дойдохме да си вземем сладолед.
Jimin: Вие да не сте гаджета. Много време прекарвате заедно.
Jae: Неее. Не сме!
Mi-Ok: Вие защо сте мокри.
Tae: Малко паднахме във фонтана.
Jae: Малко ли? Ти ме хвърли във фонтана.

Tae се засмя и ме прегърна.

Ретроспекция на хвърлянето във фонтана

Taehyung и Jae обикаляха парка в близост до хотела им. И на двамата им беше много приятно в компанията си.

Слънцето огряваше замълчаните младежи които си мислеха за другия. Чудеха се какво в същност значи другия човек за тях. Дали просто са приятели или имат чувства един съм друг. Jae беше сигурна, че изпитва някакви по-силни чувства от приятелски, но Tae беше объркан. Не знаеше дали може да се довери на Jae, но след всеки изминал ден се уверяваше, че тя е различна от останалите хора. Че тя ще го подкрепя и ще бъде до него.

Стигнаха до един фонтан. Спряха се пред него и се загледаха. Бяха един до друг и ръзете им се докосваха. Тогава Taehyung схвана Jae като булка и скочиха заедно във фонтана. Jae крещеще и молеше Taehyung да я пусне, но той не обръщаше голямо впечатление.

Край на ретроспекцията

Хей хора. Надявам се книгата ми да ви харесва. Извинявам се, че сега не качвам толкова много, но нямам много идей. Ааа също. Тази глава идва с помоща на Anika-Duk .😍😘

Не Се Отказвай (•BTS•)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora