На вечерта
Гледна точка неутрална
Вечерта настъпи и всички започнаха да се оправят. Jungkook беше направил резервация в скъп ресторант. Сред това щяха да ходят на бар.
Всички бяха готови и тръгнаха към ресторанта.
Вече всички бяха пред вратите на ресторанта и влизаха навътре.
Мъж на средна възраст ги посрещна и упъти към масата им.
Всички се настаниха и си поръчаха храната.
Настъпи едно говорене... Не можеш да запушиш устата на никой. Всеки се надвикваше със събеседника си. На няколко пъти им правеха забележка, но на никой не му пукаше. Важното за тях беше, че си прекарваха чудесно и се забавляваха.Дойде време да си тръгна от ресторанта. Платиха си сметката и излезнаха от ресторанта.
Jimin: Повече няма да идваме в такива ресторанти.
Chul: О да. Човек не може да говори на спокойствие.
Sang: Та вие не говорихте. Вие крещяхте. Целия ресторант разбра за какво си говорите.
Suga: Абе важното е че се наядох.
Jin: Говори за себе си. Аз съм още гладен.
Chin: Дори Jungkook готви по-добре от колкото тези.
Jungkook: Какво трябва да означава това.
Chin: Нищо бебе. Важното е, че те обичам. А за яденета, ще ходим да ядем у Bae.
RM: Стига сме говорили да ходим на бар. Пие ми се.
Jin: Първо да минем да си влеза пица. На гладен стомах не се пие.
Jae: И аз искам пица.
V: Ама ти с тая пица не се спря бе момиче. Само пица ти се яде.
Bae: Остави гаджето си намира. Може да е бременна. Затова да иска да яде толкова много.
V: КАКВО? Ние вчера станахме гаджета а ти си бременна.
Jae: Какво? Не! Не съм бременна. Bae кви са тия глупости. Ти може да си бременна, че като знам какво правихте онзи ден. Чак мен събудихте.
Bae: Млъкни ма кон такъв.
Jin: Айде да ходим за пица, че стана малко неловко.
Jimin: Малко ли?Всички тръгнаха към денонощната пицария да си вземат пица.
Щом стигнаха се наредиха на упашка.
Jin си взе една пица. Jungkook взе две - една за него, една за Chin, а Taehyung взе три пици.Jae: За какво са тези три пици.
V: Една за теб и две за мен.
Jae: А аз после съм яла много. Ааа...
RM: Айде яжте по-бързо. Ходи ми се на бар много.
Mok: Да айде по-бързо. Ходи ми се до тоалетна.Вече всички бяха пред бара и влизаха в него. Имаше силна музика, хора който танцуват и хора които пият.
Те се насочиха към бара и си поръчаха питиета.
Седнаха на една маса и започнаха да пият и да си говорят. Днес беше караоке вечер и всички бяха дошли за да пеят.
Приятелите излезнаха на сцената и грабнаха микрофоните. Започнаха да пеят, а "публиката" им се радваше и кефеше. Изпяха една... две... три... четири.... пет песни и всички се умориха. Беше станало 02:13. Решиха да си ходят.
Излезнаха от бара, здогуваха се и всеки хвана по своят път. Bae щеше да спи при Jin. Jae и Taehyung щяха да са сами в нейната къща.
Те тръгнаха да вървят по тъмната уличка. Бяха хванати за ръце и никой не обелваше и думичка.
Стигнаха пред къщата на Jae. Тя отключи вратата и двамата влезнаха вътре. Събуха овувките си и се качиха в нейната стая. Започнаха да се преобличат. Taehyung имаше някакви дрехи при Jae и реше да си облече тях. Те бяха зелени шорти със светло синя тениска. Той се преоблече докато Jae беше в банията и махаше грима си.
YOU ARE READING
Не Се Отказвай (•BTS•)
FanfictionКъдето Техьонг и Джае отначало се мразят, но пламъка между тях се разпалва. Тя изпада в кома и Техьонг я заменя, мислейки си, че няма да оживее. Но тя се събужда... //Корица || JeonTaeJi25\\ Четете на свой риск. Началото е боза:)) моля без хейт, и...