•25•

922 63 8
                                    

В самолета при Mok и RM

Гледна точка неутрална

Всички пътници на самолета заеха свойте места. Стюардесите минаваха през всички пътници и мило им  помагаха и ги питаха дали се нуждаят от нещо.
Самолета излетя.

Namjoon се обърна към Mok и я помоли до поговорят.

RM: Mok можели да поговорим?
Mok: Разбира се.
RM: Ще карам направо. Харесвам те. Ще ми станеш ли приятелка. (Много добра писателка съм😂)
Mok: Добре!
RM: Чакай, какво?! Добре ли каза?
Mok: Да.
RM: А ти харесваш ли ме?
Mok: Да много даже.
RM: Радвам се.

Щом каза това RM се приближи до Mok и я целуна страстно по устата. Mok веднага отвърна като напъха езика си.
Стюардесата прекъсна хубавия им момент като подаде на Mok една черна кутийка. Mok погледна към младото момиче въпросително и отвори кутийката. Пред нея имаше гривна на която пишеше NM. Mok се сети какво е понеже нейните приятелки имаха същите гривни, но буквите който бяха графирани бяха различни.
Момчетата се бяха отговорили на тази екскурзия да подарят ва любимите им момичета еднакви гривни с графирани първите букви от имената на тях двамата. Още в първият си ден в Пусан те бяха отишли и бяха купили гривните. Всички бяха купили без Taehyung. Той не смяташе на предлага сега на момичето което беше в сърцето му. А това момиче беше Jae. Още от първия й ден в новото училище когато той я видя много я хареса. Отначало се държеше гадно с нея защото го беше страх какво ще стане когато се опознаят, но благодарение на тази екскурзия те станаха много близки.

***

Самолета кацна на летището в Сеул. Всички пътници ръкопляскаха на пилота. След това си прибраха неща и се отправиха да излизат. Минаха през лините и взеха багажа си. Тейкато на летището имаше страшно много хора и едвам се разминаваха, Jae и Taehyung се бяха хванали за ръце за да могат да минат през всички тези хора без да се загубят като се има на предвид че имаше огромна възможност Jae да се загуби на летището. Щом вече бяха пред сградата и вече нямаше толкова много хора те се огледаха за да намерят приятели си. Щом зърнаха Jin и Bae те се отправиха към тях. Още се държаха за ръце, но това не им правеше голямо впечатление.
Всички се намериха и Jin, Bae, Jae и Taehyung се качиха в едно такси. Jin и Те искаха да изпратят  момичетата до дома им.
Хванаха едно такси. Jin седна отпред. Зад него седна Bae, Jae зае мястото зад шофьора, а Tae седна по средата. Jae и V още бяха хванати за ръце. Изобщо бяха забравили затова. И на двамата им беше много приятно това да се държат за ръце. Bae забеляза, че са си сплели пръстите и си помисли, че са станали гаджета, но искаше после да говори затова с приятелката си. Заради мисленето си Bae реши да покани момчетата да спят в къщата на Jae който тя делеше със своята най-добра приятелка, а и тя имаше оправданието, че навън е прекалено късно. И то си беше късно. Беше 2:37 през ноща.

Таксито спря пред къщата на момичетата и те платиха цената която им беше казана от таксиметровия шофьор.

Bae: Защо не спите в нас. И без това е много късно. Два и петдесет е.
Jae: Да може. Искате ли.
Jin: Еми добре аз съм съгласен. Ти
Tae: И аз. Но има къде да спим нали?
Bae: Да. Аз и Jin ще спим в моята стая, а ти и Jae ще спите в нейната.
Tae: Нямате ли стая за гости?
Jae: Имах, но вече е стаята на Bae.
Jin: Кво лошо има в това да спиш в една стая с Jae. Досега как спахте заедно.
Bae: Да, а нали сте гаджета.
Jae и Tae: Какво?!
Tae: Ние не сме г-гаджета.
Jae: Да не сме.

Приятелите се отправиха към входната врата. Jae отключи и всички влезнаха вътре. Бяха прекалено изморени за да ядът, просто си взеха по един дух и си легнаха.

Много съжалявам, че тази глава е толкова скучна просто нямах кой знае какви хубави идей. Все пак се надявам да ви е харесала.😘😗

Не Се Отказвай (•BTS•)Место, где живут истории. Откройте их для себя