Продължение
Taehyung: Много съжалявам!
Jae: Няма за какво. Н-не сме си н-никакви. Може да правиш каквото искаш.
Taehyung: Знам, че ме обичаш.
Jae: И какво от това? Ти харесваш сестра ми.
Taehyung: Нищо не сме правили. Бях пиян, тя ми предложи да се приберем защото ми се спеше и щом се прибрахме тя започна да ме целува и после... после ми духаше.
Jae: Не ме и-интересува какво сте правили. Аз не съм никоя за т-теб.Taehyung вече беше ядосан и блъсна Jae в стената като разби устинети си в нейните. Тя беше шукирана, но след това отвърна на целувката. Tae се усмихна и стисна дупето на й. Тя изтена в целувката, Taehyung се възползва от това и напъха езика си в устата на Jae. Езиците им се преплетоха. Tae повдигна Jae, тя уви краката си около него и постави ръцете си на косата му. Те се отделиха от целувката поради липса на въздух и допряха челата си.
Taehyung: Обичам те!
Jae: И аз!
Taehyung: Вече си моя и само моя.Jae разби отново устите си в тези на V и те продължиха с целувките.
Всички други бяха видяли всичко и в този момент крещяха и свирката с уста зад тях.Всички: Честито!!!
Mi-Ok: Искате ли довечера всички да излезем на ресторат. Да отпразнуваме това, че всички сме заедно.
Jimin: Това е добра идея.
Taehyung: А за малко да забравя. Jae любов моя това е заб.Щом каза това Taehyung извади бяла кутийка. Отвори я и вътре имаше гривна (естествено) на която пишеше TJ. V сложи гривната на ръката на Jae и се прегърнаха като той я затъртя във въздуха.
Taehyung: Любов моя, много те обичам. Ти си всички за мен. Ти си причината да се будя всяка сутрин. Ти си причината да съществувам. Ти си моето лекарство. Благодарение на теб аз мога да дишам. За теб живея. И не искам ти да принадлежиш на мен, искам сърцето ти да принадлежи на мен.
Jae: Още от първия път в който те видях то принадлежи на теб. Много те обичам.Jae се беше разплакала. Тя беше истински щастлива да бъде до Taehyung. Тя го обичаше с цялата си сърце и душа. Обичаше всеки миг прекаран с него. Всяка споделена минута с него. В момента тя имаше една мечта който се сбъдна и тя беше да бъде с Taehyung. Е тя вече има нова мечта. Да живее до края на живота си с него.
"КРАЙ."
Та хора това беше моята книга.
Шегувам се не е свършила.
Това е новата глава. Надявам се да ви е харесала.
KAMU SEDANG MEMBACA
Не Се Отказвай (•BTS•)
Fiksi PenggemarКъдето Техьонг и Джае отначало се мразят, но пламъка между тях се разпалва. Тя изпада в кома и Техьонг я заменя, мислейки си, че няма да оживее. Но тя се събужда... //Корица || JeonTaeJi25\\ Четете на свой риск. Началото е боза:)) моля без хейт, и...