•19•

1K 65 2
                                    

Гледна точка на Bae

Сутринта Jin ме предопреди да не отивам в нашата стая защото имал работа и искал да се концентрира. След обяда отидох в стаята на Jae и Taehyung. Там прекарах целия си ден като се забавлявахме много. Някъде към 21:00 часа Jin ми се обади, да ми каже да се прибера.
Щом влезнах в стаята се пробвах да светна лампата, но без успех. Огледах се, навсякъде имаше свещи, а по земята имаше пътечка от венчелистчета от червени рози. Аз ги последвах и те водеха към банията. Влезнах и навсякъде имаше рози и свещи. Ваната беше пълна с розова пяна. Влезнах изцяло вътре и застанах пред ваната. Вратата зад мен се затвори и тогава две ръце обхванаха кръста ми и притежателя им сложи главата си на рамото ми. Аз се засмях и се обърнах като обгърнах Jin в една много топла и нежна прегръдка.

- Обичам те много. - прошепна ми той в ухото.
-И Аз! - казах като го целунах по врата.
- Искаш ли да влезем във ваната.
- Добре. - казах като Jin започна да съблича мойто дрехи, а аз неговите. Когато вече бяхме голи влезнахме във ваната като аз легнах върху него, а той ме обгърна с ръцете си и ме целуна. Седяхме така известно време в приятна тишина. Той започна да оставя кратки целувки по врата ми.

- Искаш ли да излезем и без това водата изтива?
- Добре. - казах аз и станах от него. Излезнахме от ваната. Той ме взе като булка и се запъти към спалнята ни като ме постави внимателно.

- Когато си готова и си сигурна, че искаш да го направим, тогава. - каза ми Jin като ме погали по главата.
- Jin мисля, че съм готова.
- Сигурна ли си?
- Напълно. Направи ме твоя. - казах и се нахвърлих на Jin като започнах да оставям смучки по тялото му и да целувам всеки инч от него. Той ни обърна и аз бях отдолу. Jinl ме погледна.

-Готова ли си?
-Да!

Гледна точка неотрална

Jin се изправи и отиде до шкафчето си в което държеше кутика с презервътиви. Взе едно пакетче и се върна на леглото. Подаде го на Bae и тя се зае да го поставя на гаджето си. След като беше свършила със задачата си легна на леглото и зачака да усети Jin в себе си. 
Jin се настани пред входа и. Погледна я, за потвърждение да навлезе в нея, а от нейна страна получи кимане. Той навлезе бавно в нея, Bae извика от болка. Той направи 2-3 бавни тласъса в нея, докато свикне с болката и с размера му. Щом болката, вече беше заменена от удоволствие той забърза темпото. Bae стенеше от удоволствие под Jin, докато той се забиваше в нея. След всеки тласък той забързвяше темпото си до като силите им не свършиха и Jin се изпразни извън Bae.
Те легнаха на леглото прегърнати мислейки един за друг.

На сутринта

Jin се събуди преди Bae. Стана и отиде до ресторанта, за да поръча закуска за своята любима - гуфрети с шоколад и портокалов сок. Качи се горе в стаята им и той завари туко що събудилата се Bae. Закусиха заедно и ес отправиха към плажа.

Не Се Отказвай (•BTS•)Onde histórias criam vida. Descubra agora