•32•

685 55 1
                                    

Гледна точка неутрална

Лекари върнаха Jae в горе-долу добро състояние. В момента Taehyung спеше, а в стаята на Jae беше Chul.

Chul: Извинявай Jae. Аз съм виновна. Не трябваше да ви викам. Исках да ти кажа нещо много важно за мен. Аз съм бременна. Събуди се много те моля. Знам, че обичаш децата. Искам когато родя това дете ти да си играеш с него. Моля те върни се.

Тогава вратата се отвори и през нея влезе Hoseok.

Hobi: Скъпа трябва да си вървим. Не трябва да се натоварваш.
Chul: Добре.
Hobi: Тя как е? - тогава доктора влезе в стаята.
Доктора: В момента състоянието и е добро. Надявам се да остане такова и за през ноща.
Hobi: Благодаря ви! Приятна работа.

В стаята на Taehyung

Taehyung се събуди и тогава при него беше Jimin.

Jimin: Здравей! Как си?
Taehyung: Ах, къде съм. Боли ме главата.
Jimin: В болницата си. Блъсна ви кола.
Taehyung: Къде е Jae? Тя добре ли е?
Jimin: Ъм, Те...
Taehyung: Jimin кажи ми.
Jimin: Тя е в кома.
Taehying: Какво? Къде е? Искам да я видя.
Jimin: Сега си почивай.
Taehyung: Jimin искам да я видя.
Jimin: Ще попитам лекаря.

Jimin излезе от стаята и съобщи на лекарите, че Taehyung се е събудил и, че искам да види Jae. Доктора влезе в стаята на Taehyung и започна да го преглежда.

След прегледа Taehyung отиде в стаята на Jae и седна на стола до леглото и хвана ръката й.

Taehyung: Защо не съм сега аз на твоето място. Ти да бъдеш добре. Защо ме караш да страдам. Стани и ме целуна моля те. Липсваш ми любов моя.

Хей. Извинявай се за кратката глава. Еее приятно четене (не че има много за четене). 😗😁

Не Се Отказвай (•BTS•)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt