Чонгкук седеше в кабинета на доктора и го слушаше внимателно.
- Състоянието й се подобрява. Много съм радостен, защото тя самата полага усилия и това е много хубаво. До седмица мисля, че вече ще е много добре и може да я изпишем.
Чонгкук кимна разбирателно и се усмихна. Здрависа се с лекаря и напусна кабинета му. Мина покрай стаята на Джае и надникна вътре. Тя спеше спокойно.
Запъти се към изхода на болницата и хвана едно такси.
Скоро колата спря и той се намираше пред вратата на къщата на Техьонг. Позвъня на звънеца и изчака.
Вратата се отвори и пред него се показа усмихнатата Йенми.- Чонгкук? Здравей.
Тя го поздрави и му направи път да влезе вътре. Той я изгледа преценително и навлезе бавно в коридора.
- Тук съм за да говоря с Техьонг. Той къде е?
- В спалнята ни.
Кук се засмя горчиво и тръгна към стаята. Почука на нея и от вътре се чу заглушено "влез". Той влезе и срещна изненадани поглед на приятеля си.
- Чонгкук какво правиш тук?
- Дойдох да поговорим.
Чонгкук седна на леглото до Техьонг и го погледна укорително.
- Ако смяташ да нараняваш още Джае, по-добре и кажи цялата истина и се разделете. Тя не заслужава такова поведение, най-малко от теб.
- А ти? Защо искаш да се разделям с нея? Какво целиш да направиш? Искаш тя да се влюби в теб, да сте заедно и да те обича? Аз я обичам Чонгкук, обичам я!
- Не виждам да показваш по никакъв начин, че я обичаш. Ако държиш на нея и искаш всичко да е както преди и тя да е щастлива - раздели се с Йенми и бъди до Джае. Обсипвай я с любов, бъди до нея, обичай я.
- Знам, че я обичаш.
-Да обичам я, може да искам да съм с нея, но това няма да стане.Тя е твоя. В очите й пише твоето име, съзнанието й говори само за теб, сърцето й крещи че иска теб. Колкото и да искам не мога да променя това.
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
От няколко дни се мъча да напиша тази боза...
Съжалявам
Много любов за вас♡
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Не Се Отказвай (•BTS•)
ФанфикКъдето Техьонг и Джае отначало се мразят, но пламъка между тях се разпалва. Тя изпада в кома и Техьонг я заменя, мислейки си, че няма да оживее. Но тя се събужда... //Корица || JeonTaeJi25\\ Четете на свой риск. Началото е боза:)) моля без хейт, и...