•24•

955 67 12
                                    

Няколко часа по-късно

Гледна точна неутрална

Всички вече бяха на летището. Раздаваха им билетите и всички обикалякаха за да разберат с кого ще седят. Chul ще седи с Hoseok, Sang с Jimin, Bae с Jin, Chin с Jungkook, Mi-Ok със Yoongi, Mok с Namjoon и Taehyung и Jae ще седях заедно.

Тийнейджърите отидоха да си оставят багажа и да минат през проверка.

Chin искаше да отиде до тоалетната. Щом приключи застана до мивката за да измие ръцете си. Вратите на тоалетната се отвориха и Jungkook влезе. Chin се обърна към него малко уплашена поради това че момче беше в женската тоалетна. И то момчето което Chin харесва още от 5 клас. Да Chin и Jungkook са в един клас още от 5 клас. Още когато тя видя Kookie за първи път се влюби в него. От начало си помисли, че това е детско увлечение и че ще спре да го харесва, но не беше така. Е сега са 12 клас и тя е още влюбена в него.

Jungkook се приближаваше бавно към Chin, а тя правеше малки крачки назаз докато не опря стената. Jungkook вече беше пред нея. Бяха на 5 сантиметрна един от друг. Сърцето на Chin пропускаше удар. Беше се притеснила. Студена пот изби на лицето й. Тя трепереше от срам пред момчето за който тя постоянно мислеше.

Jungkook: Обичам Те!
Chin: МОЛЯ?
Jungkook: Не мога да спра да мисля за теб. От няколко месеца сърцето ми бие лудо за теб. Искам да бъдеш моето момиче. Да целуваш само мен. Да докосваш само мен. Сърцето ти да принадлежи на мен. Бъди моето момиче.
Chin: Jungkook... Аз... Аз ще бъда твоето момиче.

Щом Jungkook чу тези думи от устата на момичето което е завладяло сърцето му, той извади от джоба си кутийка. Отвори я и там имаше гривна. На нежната висулка бяха графирани две букви. Първите букви от техните имена. JC. Jungkook сложи гривната на новото си гадже и те се прегърнаха силно. Глас съобщавайки за техния полет ги извади от прекрасния момент. Те се отделиха от прегръдката, Jungkook хвана ръката на Chin и заедно излезнаха от тоалетните като се отправиха към свойте приятели който ги чакаха. Щом останали ги видяха хванати за ръце започнаха да пляскат с ръце и да крещят.

Всички се качиха в самолета и се настаниха по местата си. Самолета излетя и всички започнаха да си говорят със съседа до тях.

МНОГО СЕ ИЗВИНЯВАЙ, ЧЕ ОТ ТОЛКОВА МНОГО ВРЕМЕ НЕ СЪМ КАЧВАЛА. ПРОСТО НЯМАХ ИДЕИ.
Много ви благодаря за 400+ гледания. Това е уникално.
Надявам се книгата ми да ви е интересно и да ви харесва.

Не Се Отказвай (•BTS•)Where stories live. Discover now