her şey için teşekkürler

1.1K 107 37
                                    

2014'te Wattpad'e katıldım ve o zamandan beri 2 hikayem vardı. Türkçe isimlerle yazdığım sıradan hikayelerdi ve 200-300 okunma 1 yılda anca olmuştu. Okuyordum. Harry Potter fanficleri ve normal kitaplar okuyordum.
Sonra Wattpad'i kullanmamaya başlamıştım.
Derken 2016-2017'de k-pop çöplüğüne düşünce bir çok fanfic okurum amacıyla tekrar geldim.
Sonra eskiden yazdığım Türkçe isimlerle olan şu hikayeyi HunHan'a çevirmeye karar verdim. Yazdım ama tutmadı. Sonra bir hikaye daha yazdım. O da tutmadı. Yani zaten içime sinmeyince bir kaç haftaya kaldırmıştım.
Sonra bir gün durup dururken X dövmesi fikri aklıma geldi ve "Vücudumda bir X dövmesi var ama görmek için beni soymalısın." diye bir cümle düşündüm. Bunun üzerinde kurup kaldırdım. Nctzen arkadaş grubumuzda bu kurguyu hangi ship üzerine yapsam diye sorduğumda chanqlix fikri ile Taeten'e uyarladım. Ten'in 10 ve roma rakamıyla X oluşu da hoşuma gitmişti.
İlk bölümleri yazdığımda sadece ben okuyordum. 1 okunma, 2 okunma...
Okuldaki en yakın 3 kız arkadaşıma okutup duruyordum. Nasıl? Nasıl? diye soruyordum. Çok heyecanlıydım Bilinmeyen birinden gelen mesaj - engelleme muhabbetleri falan artık sıktı diye okunmaz diye düşünümüştüm ama X dövmesi fikrime güveniyordum. Arkadaşlarımı her bölüm yazdığımda sıkıyordum okusunlar diye.
Ve açıkçası 15. Bölüm final olacaktı. Sonradan vazgeçirmişlerdi.
Derken oldu 100 okunma, 200 okunma, 500.. Ben her gün Nctzen grubuma atmıştım şöyle şöyle oldu, #1 oldum diye. Artık bıkmışlardı.. Onlara burdan selam yolluyorum sabırla dinlediniz hatta hikayemi okuduğunuz için de teşekkür ediyorum! Şu an 5K ve ben çok şey yaşadım bile.
Okunmaz diye umutsuzlukla başladığım bir hikayem ilk kez binleri gördü hatta 5 binlere geldi..
Ve asla yalnız değildim.
Bana ilk kez 'yazar' diyen, *final bölümü hariç* sabırsızlıkla her gün bölümleri soran, beni hiç yalnız bırakmayan, fikir veren, bir abla gibi davranan Secrever sana sonsuz teşekkür ediyorum.
Aynı zamanda Wattpad'e teşekkür ediyorum urnotverkwan ve pledisvt_hansol gibi kişilerle tanışabildiğim için!
Ayrıca bunu okuyan herkese çok çok teşekkür ediyorum. Her dakika sayfayı yenilemeyi, sıralamada yükselip alçalmanın üzüntüsünü sevincini, her yeni yorumda ve mesajda mutluluktan uçmayı, yazamayınca telaşlanmayı...
Her ne olursa olsun bunları yaşayabildiğim için, yaşattığınız için teşekkürler.
Ben burada olacağım. X benim ilk göz ağrım, yeri çok ayrı ve arkadaşlarıma zorla okuttuğum hikayeden geldiği yerleri görünce duygulanıyorum. Finali ağlayarak yazsam da artık yeterli bence. Arada belki sürpriz bölümler de yazarım X'e. Ne dersiniz?
Bu yazıyı da buraya kadar okuduysanız teşekkürler. Çok uzattım sanki gerçek kitap yazmışım allahım ya fpaörğwö
NCT çocuklarımı destekliyorsanız teşekkürler.
Bolca Taeten shiplemeyi unutmayın.
Diğer hikayelerime koşun, hoşça kalın <3

● ○ • ● ☆

Hikayeyi ikinci kez yayımlayışımdan sonraki teşekkürüm de buradadır:

İlk heyecanlar, ilk mutluluklar.. Onları da hâlâ dün gibi hatırlarım. Hikayeyi 5K iken final yapmıştım ve 45Kya kadar çıkmıştı. Bu ne ladar büyük bir şey, ne büyük bir sevinç!
Küçüklüğümden beri kitapları çok sever, deli gibi okurum ama yazdığım kısa şeyleri bile çok sevemezdim. Böyle kocaman ortamda bir şeyler paylaşmayı ilk kez deniyordum ki o bile 45 bin okunmalara çıkınca havalara uçmuştum. (Bölüm sildim salak gibi 43Kya düştü)
Tabii sonra buradan gittim, hikayeyi kaldırdım. Çok güzel insanlarla tanışmıştım, kızmışlardı da bana.
Geçenlerde bir baktım ben gerçekten X'e bağlanmışım meğer ve o benim için ayrı bir mutlulukmuş.
Düzenleyerek geri yüklemeye karar verdim. Kaldırma sebebim de aynıydı. Ben saf aşktan yanayım her zaman. Bana, bu görüşüme uymayan sahneler, bölümler vardı. Kaldırdım. Yazılan yazıların hepsi yazarından bir parça taşırmış ve benimle bir bağlantısı olmayan şeyler öylece dururken rahat edemiyordum. Saf aşk kaldı, onları böyle hatırlayın istedim. Minik bir hikaye...
Kocaman yollar aştık buraya geldik.
İkinci kez yayımlarken ilkinden daha duygusaldım çünkü her bölümde bir sürü mesaj aldım iyi ki geri yüklediğimle alâkalı.
Ufak da olsa böyle yazıların belki de bir başlangıç olacağını düşünüyorum, herkes için. En azından deneye deneye gelişiyoruz değil mi? Hikayeme de bana da ilgi gösteren herkese tek tek teşekkür etmek öpmek istiyorum keşke mümkün olsa.
İkinci kez yayımladığımda gerçekten hem bendeki değerinden dolayı hem de özlediğimden dolayı çok duygusaldım ve yorumlarınızın neredeyse hepsine ağlıyordum ne kadar teşekkür etsem az.
iyi ki varsınız ya.. ♡

Üsttekini de okudum çok komik yazmışım ahabhabj ve neler yapmıştık, kısa film yapmıştım belki hatırlayan olur. 5 dakikada hikayenin özeti tadında bir video. Hatırladım da bir an :"))
Sonra Y hikayem vardı, ama onu pek yayınlamayı düşünmüyorum şu anlık. Belki sizin yorumlarınızla şekillenir bir şeyler.
Bir ara kaldırdığımda dediğim gibi "dönmeyeceğim" diyemem bu sefer. Her zaman burası olacak bir yerlerimde. Gitsem de hikaye kalacak, gönlümde de duracak.
Y'yi de hatırlayan varsa şuraya bir yazabilir mi:)
Ve büyüyorum. X'i tekrar okuyunca o acemiliği görebiliyorum. Y'nin yazımı daha güzel olsa da çocuklarının hikayesi mi? Hadi ama bunun tutmayacağını baştan beri biliyordum.
Umarım bir gün gerçekten kitabım çıkar da, onları da severek okursunuz. Söz veriyorum ilk kitabıma X dövmesi koyacağım. :)
Ve son kez, her şey için teşekkürler ♡

X • TaetenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin