April P.O.V
"Yahh bulan empat!Tunggulah!"
Mata aku digulingkan ke atas apabila dia asyik2 gunakan panggilan tu dekat aku.Aish jatuh maruah aku kalau macam ni.
Susuk tubuh badannya yg berada di sebelah aku pandang dengan wajah menyampah.
"Aish apa yang awak nak?"
"Nak rehat dengan awak lerrr-"
Ujarnya sambil membuat aegyo.Urgh,jangan buat aku rasa nak cubit pipi kau kat sini boleh tak😌
"Gila ka?Sye ni yeoja,mana boleh rehat sekali.Nanti orang lain fikir apa kang.Lagipun sye dah ada cru-"
Cepat2 aku tutup mulut bila hampir termention pasal crush.
"Huh?Cru?Crusi ke?"
Yaa itu dia Manglish dia.Ada jugak yang nak kena baling kamus pasni.
Tapi tak boleh jugak tau.Nanti kau banyak heater(hater) tau April oi.
"Er taklah.Crunchy*sengih*"
"Hmm yeke?Rasanya aku tau apa yang kau nak cakap tadi"
Jantungku berdegup kencang apabila Jungkook mendekatkan jarak mukanya dengan aku.Kira2 3cm macam tu.
"Y-yah apa ni dekat2!Orang tak suka lah"
Segera aku menolak2 kepalanya jauh,namun masih tiada kesan.
"Habistu,haritu aku peluk kau suka pulak?"
"Eh m-mana ada!Awak yang peluk sye.Bila masa sye cakap sye suka"
"Oh yea?Untuk pastikan kau jujur,meh aku tunjuk demo sikit"
Jungkook pantas menarik pinggang kecilku dekat dengannya.Aku terkejut lalu menahan kedua2 tangan di dadanya.
"Yah apa ni!!!Lepaslaa"
Aku meronta2 bagai nak gila.Ya tohan tau tak aku dapat rasa abs dia berketul2 dekat perut ni sekarang😌
"Mm kalau tak nak jugak?"
Dia tersengih nakal.Aku membulatkan mata bila dia eratkan lagi pelukan di pinggang.Ommaaa jantung akuu!!!
"Kyaa lepaslah wahai tenuk!Mukamu tersangatlah hodoh kalau nak tahu.Ee shit you lepaslah jonggang!Sakai mu tetan lepaslahhh"
----🌚Maafkan saya atas kecarutan live sebentar tadi.
"Hikhok..."
Mataku membulat luas buat kali yang ketiga.Suara yang menyapa telingaku membuatkan aku makin bersungguh2 menolak badan sasa Jungkook.
Oh shit crush aku tengah lalu kat depan sekarang!!!PGNSKSHDLDNSKS
Dan akhirnya,mata kami bertembung seketika.
Maybe yai ai,kent,neverr felaiiii~
"KHINZIR MU JUNGKOOK ANAK JEON!!!!"
Jerit aku.Jungkook menutup telinganya dan membuatkan pelukan terlerai.Lantas aku berlari pergi dari situ sambil muka yang merah padam ditekup rapat.
Tak pa lah,hari esok masih ada untuk pandang crush lagi daripada malu dengan perkara yang munasabah.
Huuu mesti dia salah faham lepasni.
Tak guna punya arnab oren😤.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Keesokan harinya...
JIMIN P.O.V
Eee mana Hyera ni...Dekat setengah jam aku tunggu kat sini.
Aku mengalihkan pandangan ke arah jam tangan sebelum mencari kelibat Hyera di sekeliling.Sementara tu aku tersenyum sendirian melihat kanak2 ribena yang bermain riang bersama.
Dan pada waktu tu,kenangan lama aku bersama Tae hyung terlintas di fikiran.
Secara tiba2,mata aku ditekup rapat oleh seseorang.Pandangan aku gelap.
Terus aku cuak bila terasa cuping telingaku digigit."Y-yah!!"
Pantas aku pusing ke belakang.Oh,aku tergamam kejap.
Orang tu
Hyera
Dan
Dia nampak cantik harini dengan penampilan yang berbeza.
"Cak!Hehe.Saengchuka hamnida2x~"
Aku berdiri di depannya mengalirkan air mata dengan banyak.Terharu weh.
First time orang sambut birthday aku macam ni😭.Setelah nyanyian tamat,aku meniup lilin dan tersenyum melihat dia yang riang meraikan hari jadi aku.
"Hey,hajima...Jangan menangis.Tengok,dah tak comel dah Jiminie sye ni"
Hyera memuncungkan mulut.Tangannya mengesat lembut air mataku.Kemudian perlahan2 dia memeluk aku erat.
"Saya dah tau semuanya,jadi lepasni awak tak perlulah sedih2 lagi eh"
"Semuanya?"
"Nae.All about you hehe*sengih*"
"Maksud kau?"
Hyera melonggarkan sedikit pelukan lalu menghadap aku di depan.
Aku tergamam bila pelukannya masih tidak terlepas di pinggang.Sama dengan aku.Matanya yang coklat hazel direnung aku dengan redup.
"Saya tau,masa persekolahan awak kosong dengan ketiadaan sesiapa yang nak berkawan dengan awak.Awak selalu kena buli sebab penampilan awak yang nerd.Tapi itu tak menjadi masalah yang besar untuk berkawan dengan awak kan?
Jadi,tak salah kan kalau kita berkawan even berlainan jantina?"Senyum Hyera.Manis.
Lambat laun aku mengukirkan senyuman eyesmile milikku.
"Aiguu kyeopta~"
"Hehe gumawo Hyera,sebab sudi hadir sebagai kawan saya"
Tanpa disedari,dengan bersaksikan matahari,tumbuh tumbuhan hijau di sekeliling,bibirku mencium lembut bibirnya dengan penuh rasa kasih sayang.
"But Hyera,I have falling in love with you before..."
"Saranghae Hwang Hyera"
TBC...
Astaga,apa yang aku tulis ni🙈
Vomments juseyo
By the way mampukah kalian meneka siapakah gerangan si crush April?🌚Hint dia telahpun diberi
YOU ARE READING
That Student,Park Jimin[PJM]
Fanfiction•Kisah budak nerd plus tembam yang selalu kena buli,ikut arahan orang dan selalu dipandang rendah oleh orang sekelilingnya.Sehinggalah hidupnya hadir dengan seorang gadis comel dan baik hati yang telah mengubah nasib hidupnya• Park Jimin X Hwang Hye...