📗Part 26

227 42 52
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.
.


J

IMIN P.O.V

Semenjak Taehyung tinggal dengan aku semula macam dulu aku rasa happy sangat.Takdelah rasa kesunyian sangat lepas omma pergi😔

Rasanya dah lama aku tak jumpa Hyera dengan Jungkook.Rindu pulak kat diorang lagi² Hyera buah hati ku muah muah≥3≤

Apa agaknya dia tgh buat sekarang eh?Stalk ig dia lah mana tau ada new post huehue.Si Taehyung ni pulak kat sebelah tak habis² layan kartun We Bare Bear kat tv.Nama je abang tapi perangai Allahu....macam budak² tak cukup umur siak.

Aku teliti noti² yang masuk dalam telefon sebelum melihat profile milik Hyera.Jangan ingat aku tak tau nama acc dia eh*smirk*

Punya lah sabar menunggu ig yang tenuk ni loading,last last dapat jugak tengok.

-
-
-
ALAAAA APA NI TAK DE POST PAPE PUN STORY PUN KOSONG JE HABUK TAKDE APA TAKDE HAIH BROKEN AKU😭

Takpelah asalkan tengok muka dia kat post² yang lama pun dah boleh mengubat rindu aku.

Sedang ralit tersenyum sambil melihat gambar Hyera,kepala aku tiba² kena luku dengan orang sebelah.

"Yahh apa ni"

"Apa?Kau yang duk sengih² macam orang gila dari tadi tu pahal?Usha awek eh kat ig??~"

"Kalau betul pun kenapa?salah ke?"

Ujar aku selamba.Taehyung kat sebelah dah mula meroyan macam beruk.Terus aku tepuk peha dia kuat.

"Auuuuuu!"

"Oh hyung please lah stob it.You got no jams"

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Satu keluhan terlepas di mulut Hyera setelah selesai menyimpan stok ramyeon di stor kedai.Dia meregang²kan sikit badan.Pandangannya jatuh pada Woozi,rakan sekerjanya yang kusyuk melayan telefon di tangan.Mesti main ML lagi.Tak habis².

(P/s:Woozi dan Mobile Lejen tak pernah terpisah😂❌)

"Woozi-ssi,rasanya bila eh Jimin sambung masuk kerja balik?"

"Entah"

Hyera terus mendengus geram.Orang tanya tu sporting lah sikit jawapan.

"Tau lah rindu dia kan.Tak payahlah buat muka emo sangat*jeling*"

Terus pipi Hyera panas mendengar kata² Woozi.
"Y-yah me-mestilah aku rindu dia as friend.Awak tau apa--"

"Hek eleh ye lah tu-- OH SHIT ADUU ZILONG AKU!"

Hyera buat muka derp face.Baik dia sambung buat kerja yang tertangguh daripada layan si Woozi ni.Rasa menyampah lak lama².

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

That Student,Park Jimin[PJM]Where stories live. Discover now