📘Part 15

257 41 21
                                    

"Hai sweetie~"

Aku berpaling melihat gerangan yang memanggil aku....mungkin?

"Siapa sweetie awak?"

Ujar aku agak geram.Siapa lagi yang gedik nak kacau aku kalau bukan Kang Daniel selain si Hoseok tu😒

Entahla aku tak faham kenapa la sejak kebelakangan ni ramai sangat lelaki suka kacau aku afjgjslsnxmsm.

"Heh.Sombong pulak dia ni.You kira beruntung tau kingka sekolah ni tegur you sebab ramai lagi yeoja yang berebut2 nak dapat peluang bercakap dengan i"

Daniel berkata belagak sambil tangannya membetulkan sedikit rambut lebatnya.

Euw,kau just kingka sekolah,bukan kingka dalam hati aku k--

Aku sekadar menggulingkan mata lalu sambung mencari buku yang menarik untuk dibaca.Sekarang aku berada di libary sekolah dengan Jimin jadi hmm harap2 dia tengah duduk dekat meja libary sekarang.
Aku perlu segera cari buku dan pergi dari sini.

Sambil tu,dapat aku rasa Daniel di belakang sedang ralit merenung aku- ehh kejap tubuh badan aku.Disebabkan rasa tak selesa,lantas aku memandang dia.

"Awak buat apa kat sini?Kalau taknak cari buku please pergi.Saya tak selesa duduk dengan kingka sekolah"

Sengaja aku menekankan perkataan kingka supaya dia sedar.Tiba2 dapat kurasa tubuhnya yang hangat berada dekat sangat di belakang aku.Aku menggeletar sedikit.

"Well sweeties,i just want to say that your body looks nice.."

Bisik Daniel rapat di belakang aku.Tubuhku terkaku sekejap.Jantungku hampir meletop bila dia cuba untuk memeluk aku.

Tiba2 seseorang menarik tubuhnya jauh dariku.Aku memandang orang tu.Jimin?!

"Apa yang kau cuba buat dekat kawan aku?"

Tanya Jimin dingin.Daniel tersengih sinis sebelum bangun dari terduduk.
(keling kan ayat author.Wtever just faham jelah)

"Wah wah.Hero dah sampai pun akhirnya.Heh kalau aku nak sentuh ke,cium ke apa masalah kau?!"

Daniel berkata kasar lalu memandang aku dengan pandangan yg sukar ditafsir.

BUKK!!!

Jimin menggenggam tanganku erat setelah memberikan penumbuk padunya pada pipi kiri milik Daniel.
Dapat aku lihat Daniel menahan sakit sambil memegang bibirnya yg sedikit berdarah.

"Kau jangan macam2 eh.Hyera bukan jenis perempuan murahan!"

Hambur Jimin kuat.Aku di sebelah tergamam melihat Jimin yg bertindak kasar sedemikian.Tangannya yang menggenggam tanganku jelas kelihatan urat2 timbul.

Jimin pun menarik aku keluar daripada libary tanpa berkata apa2.
Aish sakitnya tangan aku dia genggam.Aku cuba nak mengadu tapi apabila melihat wajahnya yang bengang,aku tak jadi nak bersuara.
Serius Jimin nampak gerun bila dia marah.

Sesampai di kelas kami yang masih kosong kerana sekarang sedang waktu rehat,Jimin menolak tubuh kecilku ke dinding.Kedua2 tangan memerangkap aku di sisi.Matanya merenung tajam ke arahku.

Pandanganku sepenuhnya pada lantai kelas tanpa memandang dia langsung.
Tanganku yg sudah berpeluh aku genggam erat.

"Kenapa kau lama sangat pilih buku?Sampai Daniel kacau kau pun kau biarkan.Kenapa kau tak bertindak je waktu dia cuba nak peluk kau tadi hah?Tu pun nak aku datang dulu baru kau bertindak?!"

Nada suara Jimin masih sama.Dingin.
Jelas nampak dia marah dengan tindakan aku yang macam bodoh tadi.
Pabo Hyera!Tengok apa kau dah buat.

"Sa-ssaya erm..."

"Saya apa?!"

Muka Jimin yg tegang makin dekat.Aku cuba mencari nafas.Kenapa dia hot sangat ni weh gfahshjsndms---

"Mi-mianhaeyo...."

Aku berkata perlahan.Sejurus itu,aku memberanikan diri untuk memandang dia.Mata dia berwarna coklat hitam itu membuatkan aku terpegun sebentar.Jimin yg tidak memakai cermin matanya dari tadi membolehkan aku meneroka wajahnya yang sempurna dalam diam.

"Pabo.Aku tak perlukan perkataan mianhae dari kau.Aku nak penjelasan"

Masih lagi dengan suara dinginnya yanh boleh buat aku menangis sekarang jugak.Oh tolonglah sesiapa selamatkan aku.Aku lemah,aku cepat terasa dengan kata2 Jimin.

Tanpa sedar,air mataku mengalir turun di depan Jimin.Lutut aku menggigil.Gosh,kenapa aku tiba2 lemah macam ni?Aku setia terpaku memandang Jimin manakala Jimin agak tersentak melihat aku menangis.
Tapi makin sakit hati aku bila dia tak bertindak langsung memujuk aku atau sebaliknya.

"Tolong,jangan tunjuk kelemahan kau lagi"

Sejurus itu Jimin meragut bibir merahku.Dia mencium aku serakus-rakusnya lalu menolak aku kasar ke dinding.Tubuhnya merapatkan lagi jarak dengan tubuhku.Dia memegang leher aku untuk mendalamkan lagi ciuman.

Aku tersentak dengan tindakan dia.Apa yang dia cuba buat ni?Tangan aku bertindak terus-terusan menolak tubuh hangatnya yg makin menghimpit.Lidahnya sudahpun meneroka di dalam mulutku.

Dalam pada itu,aku makin terangsang dengan perbuatannya yang menjalarkan tangan di sekitar bahagian belakang tubuhku.Mataku tertutup rapat,nafas makin sedikit.
Saat Jimin menggigit bibir bawahku,aku berjaya menolak badannya kuat sehingga terjatuh.

"What have you done Jimin?!"

Marah aku dan ternampak butang baju sekolahnya dua dari atas terbuka.Mungkin aku tak sedar tadi sewaktu dia melayan nafsu serakahnya.

Jimin memandang aku dengan pandangan sayu.

"Kau tak sedar ke yang kau berani halang apa yang aku buat tapi kau tak berani halang apa yang Daniel cuba buat tadi huh?"

Aku terdiam.Mataku terkunci sepenuhnya pada dia.Saat itu suasana sunyi sepi,hanya aku dengan Jimin sahaja yang ada.

Kenapa dengan aku?

Wae?

Aku menoleh melihat kedua2 tanganku yang baru sahaja menolak tubuh Jimin.Tanganku jelas menggigil teruk.

Pada waktu itu,baru aku sedar yang aku gagal melindungi diri aku sendiri.
Ya,Hwang Hyera pabo.

Aku termalu sendiri dengan diri aku.
"Ji-jimin..."

Perlahan2 aku mendekati Jimin yang terduduk di lantai.Aku cuba mencapai tangannya namun dia pantas elak.

"Sampai hati kau,tolak kawan kau sendiri daripada lelaki lain.Aku tak sangka kau macam ni Hyera"

"Jimin saya cuma--- huh...kenapa awak sensitif sangat harini?"

"Kalau kau nak tau,aku sebenarnya tengah cuba berikan sepenuh kepercayaan pada kau Hyera,kawan baik aku tapi KAU SENDIRI YANG HILANGKAN KEPERCAYAAN AKU KAT KAU MACAM TU JE?!KAU SAMA JE DENGAN SEMUA KAWAN AKU YANG SEBELUM NI!"

Hambur Jimin segalanya pada aku.Tubuhku kaku memandang si dia.
Lantas dia mengambil begnya lalu melangkah keluar dari kelas.

A-apa sebenarnya yang terjadi dekat dia?Salah aku ke semua ni?

Mataku merah lalu aku menangis teresak-esak di pintu kelas belakang.
Bahuku terhincut2 menahan nangis.

Tiba2 telingaku menangkap derapan kaki seseorang laju berlari ke arahku.

"Omo Hyera-ssi!"

Sedar yang suara itu milik April,tubuhku dipeluk erat.Tangan April mengusap2 belakang badanku.

"Shuh shyh...gwenchana?Kenapa ni Hyera?Ada orang buli awak ke?"

Aku sekadar menghiraukan pertanyaan April.Aku menghambur tangisan di bahu April.Biarlah aku berdiam je buat masa ni.Sungguh aku tak sangka benda ni terjadi pada aku dan Jimin.





TBC...

That Student,Park Jimin[PJM]Where stories live. Discover now