📘Part 47

144 18 15
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.
.

Pada hujung minggu,April dan Hyera pergi ke shopping mall membeli beberapa bahan untuk bbq party di rumah Jimin seperti yg dirancang.

Hyera dan April membawa haluan masing² kerana ingin mencepatkan masa.

Tugas Hyera adalah untuk mencari bahan mentah iaitu daging dan ayam.Sedang dia menilik daging² segar di situ,sepasang tangan melingkari pinggang nya dari belakang.

Hyera terkejut lalu melihat gerangan si pemilik tangan tersebut.

"Jimin,terkejut sye.Bila sampai?"

Jimin tersengih kecil.

"Baru je tadi.Jungkook tu hah lambat cari tempat parking tadi."

Balasnya sambil menjuihkan bibir ke arah sepasang kekasih yg kelihatan mesra mencari barang.Siapa lagi kalau bukan Jungkook dan April?

Tak lama kemudian Jimin melepaskan pelukan lalu mengerutkan dahi apabila terbau sesuatu yg kurang nenyenangkan.

"Yucks...bau apa ni???"Hidungnya dikepit dengan jari.

"Bau ayam,ikan,daging tu semua memang la busuk.Kalau awk tak tahan awk pergi tunggu dekat kaunter.Sye lambat lagi ni."Kata Hyera.

"Hehe takpe² sye bleh tahan demi awk^^"

"Ikut awak lah Jimin."


.
.
.
.
.
.
.




APRIL P.O.V

"Salah la ni yang betul."

Aku yg sedang memegang troli mendengus geram.

"Bukan lah yg ni baru betul.Awak ni kalau dh tak pandai pilih tu takyah la berlagak pandai depan sye,"Balas aku.

"Sweetheart,trust me ok.Dah jom kita bayar nanti lama pulak Hyera dgn Jimin tunggu."Dua plastik pencungkil gigi diambil lalu dimasukkan ke dalam troli dengan selamba.

Aku mencebik.Pikir aku cair ke dia panggil macam tu?

Sebelum dia merampas troli yg ku pegang,laju aku mengambil dua plastik itu dan memeluknya erat bagai tidak mahu dilepaskan.

"Jung April."Panggil Jungkook mendatar tanda dia sedang bengang.

Aku menghiraukan Jungkook lalu memandang ke arah lain.Tiba² dia merampas dua plastik yg ku peluk dengan kuat.

That Student,Park Jimin[PJM]Where stories live. Discover now