📙Part 32

192 31 11
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.
.

Sedang dalam perjalanan pulang ke rumah,hujung kaki April tidak henti-henti bermain dengan batu-batu kecil yang berada di permukaan jalan tar.
Dia mengeluh.Masih berasa keseorangan tanpa Jungkook lagi-lagi Hyera dengan Jimin tak hadir ke sekolah hari itu.

Tiba-tiba pergelangan tangannya ditarik kasar oleh seseorang.Terkejut April melihat rakan-rakan Daniel dan Ong Seungwoo di hadapannya.Dia menoleh melihat tangannya yang berada dalam cengkaman Daniel.
"Hey babygirl~"

"B*bigirl kau!Lepaslah!!!"April meronta kuat.Daniel dan Ong Seungwoo tersenyum senget."Wow ,ganas.Ni makin suka ni.Sekarang aku cuma nak kau jawab satu je soalan.Kenapa Jimin tak datang sekolah?"

"Ish mana lah saya tau saya bukannya rapat sangat!Nak tau pergi lah tanya buah hati dia si Hyera atau kawan baik dia tu!-"

Sekali lagi April terkejut bila tersedar mulutnya terlepas cakap.Segera dia menekup mulutnya.

"Ouh so...Jimin tu suka Hyera lah?Haha lawak gila!"Daniel dan rakan-rakannya yang lain ketawa berdekah-dekah.Ada yang kesat air mata sebab terlampau lawak bagi diorang.

"Aigoo tak sangka Jimin si nerd tu ada hati kat Hyera yang cantik meletup melecun semua.Kalau dah nerd tu buatlah cara budak nerd."Kata Daniel sinis.

"Yah korang jaga sikit eh mulut!Jimin bukan lagi budak nerd malah dia budak lelaki paling hot dekat sekolah tu sekarang.Lagi hot dari awak tu!"Bidas April kasar.Dirinya menahan geram.Tak guna anda kutuk Jimin oppa eh tiber-🌝

"Dia lagi hot dari aku eh?Kalau macam tu mari kita tengok siapa lagi hot bagi kau.Aku atau si nerd..."Kata Daniel dengan suara yang serak basah.

April menelan air liurnya perit apabila merasakan pinggangnya dipeluk oleh sepasang tangan sasa.Dia memandang wajah Daniel yang mengukirkan sebuah senyuman misteri.Tangan April cuba menolak-nolak dada bidang Daniel.

"Y-yah awak buat apa ni hah?!"April makin kuat meronta tatkala tangan sasa Daniel mengusap perlahan belakang tubuh langsingnya manakala bibir Daniel nakal mengucup bahagian leher April berulang kali.

Ong serta rakan-rakannya yang lain tersenyum nakal.Tak sabar nak menerkam mangsa.

"Da-daniel jangan..."Rayu Hyera lemah.Tubuhnya mula menggigil namun tangan masih aktif menolak badan Daniel.

"Sayangg janganlah bising kita enjoy je ok?~"Bisik Daniel menggoda.Bibir nya makin menghampiri bibir merah milik April.

(Astaga apa yang aku tulis ni woi🙀🙈 ajfgdldbamLzmtghj-)

"Ha ni enjoy kau!!!"

BUKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!
*soundeffect tumbukan Jungkook*

That Student,Park Jimin[PJM]Where stories live. Discover now