📗Part 46

176 20 5
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.
.


Pada pagi yang indah,Jimin dan Hyera berjalan kaki ke sekolah seperti biasa.Tapi kali ini mereka berpegangan tangan dengan wajah yang bahagia.

Mereka menjadi tumpuan semua pelajar yang masih berada di sekitar perkarangan sekolah.Ada yang ternganga luas dan ada juga yang memulakan gosip murahan.

Jimin mengerling sekilas sekumpulan pelajar perempuan yang sedang memandang mereka dengan wajah tidak berpuas hati.

Siapa lagi kalau bukan queenka sekolah,Blackpink

Jimin tersenyum sinis namun senyuman nya bertukar manis tatkala perasan wajah Hyera yang menahan malu sambil menunduk ketika berjalan.

"Aigoo chagiya jalan jangan lah tunduk sangat nanti terlanggar orang sye jugak yang susah,"Kata Jimin sambil mengintai sedikit wajah gadis itu.

"Aish awak lah ni mengada sangat nak pegang tangan sye tgk,semua orang tengah pandang kita sekarang."Marah Hyera dengan wajah cemberutnya.

Jimin hanya tergelak kecil dan mengeratkan lagi genggaman tangan mereka.Diabaikan wajah Hyera yang semakin masam itu.

Sesampai di kelas,mereka mengambil tempat masing2 tanpa mengendahkan pandangan rakan sekelas yang lain.

"Yow,anak Park."Jungkook melangkah masuk dengan muka cool nya.

Sesetengah pelajar di dalam kelas itu terkebil2 memandangkan ramai nama keluarga mereka 'Park'.

"S-selamat pagi Jungkook,"Sapa Daniel dan Ong yang sedang duduk di hadapan Jungkook ketika itu.Mereka membongkokkan tubuh.

"Hm."Jungkook menjeling mereka dan berjalan ke arah Jimin."Yah kau pehal sebut2 nama bapak orang kau takde bapak ke?"

"Uish,tersentap hamba di sini.Apa yang telah merasukimu wahai anak Park?"Jungkook meletakkan tangan di dada nya dan berlakon seolah-olah sakit.Wajah dikerutkan semampu yang boleh.

"Gila."Kata Jimin perlahan.

Hyera mencari2 kelibat kawannya April di luar kelas."Jungkook,mana April?Selalunya dia ada je dengan awak."Tanya Hyera.

"Ada dekat kelas.Tengah baca buku sorang2.Entah apa yg dia baca aku tak tau lah budak tu."Jawab Jungkook.

"Ouh,kalau macam tu sye nak jumpa dia jap lah."Baru sahaja Hyera mahu beredar,Jimin menarik lengannya.
"Ala tak payah la ganggu dia aku bosan lah kalau kau takde.Teman aku pleaseee"Jimin membuat muka comel nya.

Jungkook yang melihat mula tersenyum nakal."Fuyoo sweet nya sampai tak boleh berenggang bagai.Tau lah dah cp."Perli Jungkook.

"Biar lah dari kau,single tak laku."Kata Jimin pedas.

"Hek,aku laku k.Secret admire aku belambak kat luar sana.Lawa2 pulak tu tapi tak boleh lawan April cinta hati ku HAHAHAHA."

Tergeleng2 kepala Hyera dengan perangai Jungkook.Dia kemudian memandang Jimin dan mengeluh pasrah.Lantas dia duduk semula di kerusi nya.

That Student,Park Jimin[PJM]Where stories live. Discover now