.
.
.HYERA P.O.V
Tik...
Tik...
Tik...
Bunyi jam di dinding bercampur dengan keadaan wad yang sunyi telah membuatkan aku ternguap kecil untuk kali ke-100.
Wow...unbeliebubble.
Tangan dari tadi setia menongkat daguku sambil bersila melihat Jimin yang fokus dengan kerjanya menyusun huruf.
Guess what?Aku dan Jimin akhirnya membuat keputusan untuk main game Sahiba.Ala yang kena bina² huruf tu.Sahiba ni pun kitorang curi dari tempat jagaan budak² dekat floor G tadi hohoho.
Sekali sekala ajak member mencuri dalam hidup ni apa salahnya kan?🌚
"Yah ppalliwa,~lamany-"
"Ha dah tau!"
PUT!PUT!PUT!(K bunyi macam keling🌚🌝)
Tergamam aku melihat perkataan yang sudah dia bina.
S A R A N G H A E
Omgskdhskdndlxmnx...
Perlahan² aku memandang anak mata coklatnya yang sedang turut memandang aku.Dup dap dup dap jantung ni mula bina seketul dram.
Mataku cuba untuk melarikan pandangan namun perasaan aku yang unik sekarang ni lebih kuat membuatkan aku balas pandangan dia lama.Sepasang mata coklatnya redup yang ralit merenung aku semakin lama semakin dekat.Aku pulak seperti batu tidak bergerak mengambil tindakan.
Lambat laun aku tak sedar separuh tubuhku ditindih spontan oleh Jimin.
Mata kami masih berhubung.Tangan Jimin mula memerangkap aku di sisi.
Posisi kami sekarang dia di atas dan aku di bawah ohmygod...I NEED OKSIGEN~
Serius bila tengok dekat² muka Jimin nampak perfect sangat tanpa pakai spek matanya yang kiyot tu.Sampaikan aku mula rasa sebak mengenangkan nasib hidup dia yang dulunya dihina oleh orang sekeliling dan tanpa kawan yang menemani hidupnya.Kenapalah ye ramai orang suka panggil orang yang pakai spek ni nerd dan dihina teruk walaupun ada muka yang perfect?
You guys buta ka pa?
Lamunanku terhenti saat pintu wad tiba² dibuka seseorang dari luar.Aku membulatkan mata sebaik sahaja melihat gerangan orang yang datang itu.
YOU ARE READING
That Student,Park Jimin[PJM]
Fanfiction•Kisah budak nerd plus tembam yang selalu kena buli,ikut arahan orang dan selalu dipandang rendah oleh orang sekelilingnya.Sehinggalah hidupnya hadir dengan seorang gadis comel dan baik hati yang telah mengubah nasib hidupnya• Park Jimin X Hwang Hye...