Chapter 12

2.7K 264 32
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):

Ed Sheeran-Photograph*

_________________________

«Πραγματικά πονάνε τα πόδια μου!» η φωνή της Aria ήχησε μέσα στο σπίτι καθώς μπήκε μέσα μαζί με τον Harry. «Έλα πριγκίπισσα μου..» είπε έπειτα στο μικρό κατοικίδιο της ενώ άφησε κάτω στο πάτωμα ελεύθερη την μικρή coco που μόλις είχε πάρει από την φίλη της.

«Χορέψαμε αρκετά..» ακούστηκε η βραχνή φωνή του Harry να προσθέτει ενώ γέλασε ελαφρά.  «Ναι..»  του είπε και προχώρησε έως την κουζίνα εκείνη ενώ την ακολούθησε από πίσω και εκείνος.

«Πίστεψε με έχω καιρό να χορέψω έτσι..βασικά έχω πολύ πολύ καιρό να χορέψω..πάνε χρόνια..» ξεφύσησε καθώς ακούμπησε τους αγκώνες του στον μακρύ πάγκο για να στηριχτεί ενώ εκείνη έψαχνε κάτι στο ψυγείο.

«Καταλαβαίνω..» του απάντησε με σοβαρό τόνο ενώ πήρε ένα μπουκάλι νερό και έκλεισε την πόρτα του ψυγείου. «Χμ..» ήταν το μόνο που είπε εκείνος καθώς έμεινε σιωπηλός έπειτα να την κοιτάει. Να την κοιτάξει εξεταστικά, λεπτομερειακά .. από την κορυφή έως τα νύχια.

Κοίταξε την κίνηση των ίσιων μαλλιών της καθώς περπατούσε από εδώ και από εκεί στην κουζίνα, κοιτούσε τα όμορφα μάτια της που όταν χαμογελούσε έλαμπαν και χαμογελούσαν και εκείνα, κοίταζε τον τρόπο που τα κόκκινα χείλη της ενώνονταν μεταξύ τους.. και ένιωθε μια περίεργη αίσθηση να θέλει να τα αγγίξει.. με τα μακριά του δάχτυλα, με τα δικά του ροζ χείλη.

Να την νιώσει.

Να νιώσει άντρας, να νιώσει πάθος και έρωτα μετά από καιρό.

«Ηarry!» ακούστηκε έντονη η φωνή της να διαλύει τις σκέψεις του. «Πάλι αφαιρέθηκες έτσι;» τον ρώτησε και εκείνος χαμογέλασε ελαφρά, γνέφοντας θετικά. «Σου μίλαγα εδώ και ώρα και εσύ τίποτα!» του γέλασε και έκανε και εκείνος το ίδιο ενώ σήκωσε το σώμα του από την προηγούμενη θέση του.

«Θες λοιπόν νερό;» τον κοίταξε ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια της. «Χμ..ναι.. φέρε!» της έκανε νόημα να του πετάξει το μπουκάλι.

Εκείνη το έκανε, του το πέταξε και προχώρησε μπροστά του κατευθυνόμενη στο διάδρομο για να πάει στο υπνοδωμάτιο της. Τα μάτια του έκαιγαν το κορμί της πάλι, εάν είχαν λέιζερ θα είχαν διαπεράσει κάθε σημείο του σώμα της, την κοιτούσε συνέχεια, εξεταστικά και παντού.

Το μυαλό του, του έλεγε να σταματήσει να την κοιτά, αλλά για κάποιον λόγο, για κάποιον  περίεργο λόγο, δεν μπορούσε.. Ήταν σαν.. σαν ένστικτο, σαν ένα βαθύ ένστικτο να θέλει να την κοιτάει και να την χαζεύει συνέχεια.

ALIVE 2-The MiddleWhere stories live. Discover now