*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):
Ariana Grande feat. Big Sean-The Best Mistake*
_______________
*ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Στο παρακάτω κεφάλαιο υπάρχει βαρύ σεξουαλικό περιεχόμενο. Όσοι δεν είστε συνηθισμένοι σε αυτά παρακαλώ παραλείψτε το κεφάλαιο και πηγαίντε κατευθείαν στα Author Notes στο τέλος :) Καλό διάβασμα x*.
.«Aria, στο είπα. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό και ούτε θέλω. Δεν θέλω να σε πληγώσω. Και ούτως ή άλλως, δεν σε ξέρω πολύ για να σου δώσω αγάπη.» σκούπισε με την παλάμη του τα δάκρυα που είχαν μουσκέψει το πρόσωπο της.
«Σε παρακαλώ..» το χέρι της άγγιξε τα χείλη του και τον πλησίαζε αργά αργά.
«Όχι Aria.» της είπε προειδοποιητικά ενώ και εκείνου το βλέμμα έπεσε στα δικά της χείλη
.«Όλα όσα θέλω είναι η γεύση που τα χείλη σου αφήνουν.» του ψιθύρισε και παίρνοντας το χέρι της στην άκρη, άγγιξε τα απαλά χείλη της με τα δικά του, φιλώντας τον γλυκά και ήρεμα, νιώθοντας αμέσως την γεύση όπου τα χείλη του άφηναν... πάνω στα δικά της.
Τα χείλη τους κινιόντουσαν έπειτα πιο γρήγορα καθώς τα χέρια της Aria κύλησαν γύρω από το σβέρκο του φέρνοντας τον πιο κοντά πάνω της, σφίγγοντας την λαβή της, λες και δεν ήθελε να χαθεί ή να την αφήσει μόνη.
«Μμμ, Aria..» ο Harry τραβήχτηκε προσπαθώντας να κόψει το φιλί, μα δεν μπόρεσε να αντισταθεί.
«Το άσχημο παρελθόν κάποιου είναι ένα λάθος που πρέπει να αφήσει πίσω.» του μίλησε για λίγο εκείνη πριν κολλήσει ξανά πάνω στα δικά του χείλη τα δικά της, φιλώντας τον γεμάτη λαχτάρα, δέος και πάθος.
«Η Eva..» του είπε ενώ του έδωσε ένα πεταχτό φιλί, «είναι..» του έδωσε ακόμη ένα πεταχτό φιλί. «ένα.» του έδωσε και άλλο, «λάθος.» του είπε και στο τέλος πριν τον φιλήσει ξανά έντονα.
Έτσι πως μόνο εκείνη έκανε, έτσι όπως εκείνη έκανε τον Harry να εκπλήσσεται, μπορεί με την Eva να ένιωθε ρίγη, να ένιωθε πολλά συναισθήματα όταν τον φίλαγε, αλλά με τόση λαχτάρα και πάθος όπως τον φίλαγε η Aria δεν τον είχε φιλήσει καμία.
«Aria..» τα χέρια του Harry κράτησαν το πρόσωπο της και την τράβηξε για λίγο από πάνω του με σκοπό να σταματήσει επιτέλους το φιλί τους. «Δεν πρέπει. Δεν είναι σωστό.» της ψιθύρισε κοιτάζοντας τα χείλη της και όχι τα μάτια της όπως υπολόγιζε ότι θα κοίταζε.
YOU ARE READING
ALIVE 2-The Middle
FanfictionΑρκετό καιρό μετά, ο Χάρι προσπαθεί να ορθοποδήσει στη ζωή του θεωρώντας πως τίποτε πια δε θα είναι ουσιαστικά ίδιο έχοντας χάσει τα πάντα. Η κατάσταση της υγείας του έχει μια σταθερότητα και πλέον η αγάπη του για την φωτογραφία, τον έφερε στη θέση...