Chapter 10

2.6K 279 33
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο ξανά(σε επανάληψη)

Evanescence-Going Under*

_____________________________________

''To Be Continued''

«Γαμώτο!» έβρισε η Eva ξαφνικά σφίγγοντας τα χέρια της σε γροθιές. Σκέφτηκε πως θα ήταν καλύτερα να πήγαινε να κρυφτεί με την Derma στο μπάνιο, και όχι εδώ. Αλλά ήταν υπερβολικά φοβισμένη και δειλή ώστε να βγει από την ντουλάπα εκείνη την στιγμή

Ίσως από δευτερόλεπτο σε δευτερόλεπτο, ο Aaron να ξέφευγε από τον Conor και να έτρεχε έως το υπνοδωμάτιο. Τότε όλα θα τελείωναν την ίδια στιγμή...

Έτσι αποφασίσε να μείνει εκεί, έσφιξε πιο πολύ την μικρή Derma στην αγκαλιά της ενώ εκείνη έκλαιγε βουβά γεμάτη φόβο δίχως το αθώο της μυαλουδάκι να μπορεί να καταλάβει τι γινόταν... Αμέσως η Eva αναστέναξε βαθιά και αποφασισμένη, κινήθηκε να κάνει κάτι.

Το μόνο που μπορούσε να πράξει εκείνη την στιγμή...και θα το έκανε απόλυτα, ήταν να σώσει εκείνη, να σώσει την κόρη της. Δεν θα την άφηνε να αποκτούσε πόνο, αναμνήσεις, εικόνες..τέτοιου είδους. Δεν θα άφηνει την κόρη της να γίνει εκείνη. Δεν θα άφηνε την Derma να γίνει Eva. Δεν θα άφηνε την κόρη της να δει ίσως τον γονιό της να πεθαίνει μπροστά στα μάτια της. Όχι.

Το χέρι της άρπαξε ένα άσπρο φανελάκι δικό της και το έβαλε γύρω από τα μάτια της Derma, δένοντας το λες και έπαιζαν εκείνο το παλιό παιχνίδι, την τυφλόμυγα. «Σσσς..θα είναι σαν παιχνίδι..» της είπε η Eva φιλώντας τη γλυκά στο κρόταφο.

Έπειτα πήρε ένα μαύρο μπουφάν της και της το φόρεσε, όσο μεγάλο και εάν ήταν..την πήρε στα χέρια της και προσεχτικά την τοποθέτησε στην γωνία της ντουλάπας ενώ κάλυψε το μικρό της σώμα με πολλά σκουρόχρωμα ρούχα.

«Ξέρω πως θα σκάσεις από την ζέστη..» γέλασε προσπαθώντας να δώσει ένα άλλο νόημα σε αυτήν την άθλια στιγμή, «Αλλά πρέπει να μείνεις εδώ ακίνητη. Ότι και να γίνει. Είναι για το καλό σου. Εντάξει μωρό μου;» την ρώτησε και η Derma απλά κούνησε το κεφαλάκι της θετικά.

«Δεν θα μιλήσεις σε κανέναν. Εκτός εάν ακούσεις την δικιά μου φωνή ή του Conor, εντάξει; Κα προπάντων δεν θα κουνήθεις καθόλου..Εντάξει; Σε παρακαλώ..» της είπε γεμάτη φόβο και ανησυχία η Eva παρακαλώντας τη ενώ η μικρή ξανά κούνησε το κεφαλάκι της θετικά.

Η Eva κάθισε πίσω στην άλλη γωνία του εσωτερικού της ντουλάπας ενώ άρχισε και εκείνη να κλαίει βουβά..σκεπτόμενη την άθλια ζωή που ζούσε, ξανά. Το αριστερό της χέρι έβγαλε ένα όπλο που είχε κρύψει ο Conor αρκετά πιο παλιά κάτω από τα ρούχα της, φέρνοντας το στην επιφάνεια για να το έχει μαζί της, ότι και να γίνει.

ALIVE 2-The MiddleOnde histórias criam vida. Descubra agora