*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):
Everything Has Changed (Hannah Trigwell cover) *
_________________
«Κλ-κλείδωσα!» είπε ο Harry γρήγορα ενώ κοίταξε έπειτα την Eva. «Βοήθα με να βάλουμε αυτό το έπιπλο μπροστά στην πόρτα. «Χμ..» ο Harry έγνεψε και σπρώχνοντας το ξύλινο έπιπλο στα δεξιά τους κάλυψαν την πόρτα.
«Ωραία..» αναστέναξε κοιτώντας τον έντονα στα μάτια. «Μανούλα;» μια απαλή φωνή ακούστηκε και ταυτοχρόνως ο Harry και η Eva γύρισαν το κεφάλι τους προς το μέρος από το οποίο προερχόταν αυτή η φωνή. Η μικρή Derma είχε σηκώσει το μικρό σώμα της από το κρεβατάκι της και τρίβοντας τα μάτια της κοιτούσε μία τον άντρα και μία την γυναίκα που ήταν μπροστά της, τους γονείς της.
Ο Harry έμεινε παγωμένος να κοιτά το μικρό κοριτσάκι, τις μπούκλες του, τα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο του, τα λαμπερά μάτια του. Την κοιτούσε εξεταστικά, έντονα, προσπαθώντας να καταλάβει.
«Δεν είναι μελαμψή.» σήκωσε το δείκτη του και μίλησε αργά. «Γιατί να είναι μελαμψή;» είπε μέσα από τον τρόμο που είχε πιάσει την Eva απότομα. «Γιατί-γιατί είναι κόρη του Conor.» της ψιθύρισε όχι και τόσο σίγουρος πλέον για την τελευταία πρόταση του.
«Μανούλα. Ποιος είναι αυτός ο κύριος;» ρώτησε σιγανά η μικρή ενώ χασμουρήθηκε ελαφρά. «Δεν-..» η Eva προσπάθησε να μιλήσει στον Harry μα δεν τα κατάφερε. «Η μικρή, η μικρή είναι..» γύρισε και κοίταξε την Eva με διάπλατα μάτια.
«Όχι..όχι αποκλείεται.» κούνησε το κεφάλι του και έτριψε το χέρι του στο πρόσωπο του καθώς έκανε ένα βήμα πίσω. «Μοιάζει τόσο..» προσπαθούσε να μιλήσει μα δεν μπορούσε, ένα μεγάλο σοκ τον είχε συνεπάρει. Aμέσως θυμήθηκε ....
«Το παιδί…» πήγε να του πει μα τον διέκοψε. «Θα πάω στο σπίτι της και θα της μιλήσω για τελευταία φορά!» γρύλισε καθώς έβαλε μια μπλε με μωβ σχέδια μπαντανά στο κεφάλι για να του κρατάει τα μακριά του μαλλιά. «Το παιδί δεν είναι του..» πήγε να του ξανά πει μα δεν πρόλαβε. «Δεν θα αργήσω..» άνοιξε την πόρτα και σε κλάσματα δευτερολέπτων χάθηκε από μπροστά του.
Θυμήθηκε αυτή την σκηνή πριν κάποια ώρα, θυμήθηκε πως προσπαθούσε ο Fabian να του πει κάτι, αυτό το κάτι. Ότι η κόρη της Eva, δεν είναι κόρη του Conor μα εκείνου, είναι η δικιά του κόρη!
«Αυτό παραπάει!» φώναξε απότομα κοιτάζοντας έντονα την Eva. «Δεν δεν τον πιστεύω..» έπιασε με τα χέρια του το κεφάλι του και της γύρισε την πλάτη σοκαρισμένος. «Δεν..» δεν μπορούσε να αρθρώσει λέξη.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ALIVE 2-The Middle
ФанфикΑρκετό καιρό μετά, ο Χάρι προσπαθεί να ορθοποδήσει στη ζωή του θεωρώντας πως τίποτε πια δε θα είναι ουσιαστικά ίδιο έχοντας χάσει τα πάντα. Η κατάσταση της υγείας του έχει μια σταθερότητα και πλέον η αγάπη του για την φωτογραφία, τον έφερε στη θέση...