*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):
One Republic-Apologize*
___________«Σίγουρα δεν θες κάτι να φας;» μίλησε ο Conor στεκούμενος πάνω από την Eva. «Όχι..είμαι εντάξει.» σήκωσε το βλέμμα της και τον κοίταξε αδύναμα στα μάτια. «Έχεις να φας από εχθές.» διαμαρτυρήθηκε εκείνος αμέσως.
«Είμαι εντάξει.» τον διαβεβαίωσε και εκείνος ξεφύσησε συνεχίζοντας να πετάει τα κουτάκια μπύρας, τα πλαστικά πιατάκια και ποτήρια μέσα σε μια μαύρη σακούλα σκουπιδιών. «Μανούλα..» η Derma κατέβηκε από το ποδηλατάκι της και πλησίασε την Eva γονατίζοντας μπροστά της.«Είσαι καλά;» άγγιξε με το χεράκι της το πρόσωπο της, χαϊδεύοντας τη αργά. «Ναι πεταλουδίτσα μου.» της χαμογέλασε αδύναμα και εκείνης καθώς ο Conor τις κοίταζε εξεταστικά ενώ μιλούσαν. «Ο μπαμπάς..πότε θα έρθει;» την ρώτησε έπειτα και η Eva ξεροκατάπιε.
«Δεν ξέρω ψυχή μου.» της είπε με περίεργο τόνο. «Έχει να φανεί από εκείνο το βράδυ. Δεν θα ξανά έρθει;» την ρώτησε ο Conor καθώς έβαζε και τα τελευταία σκουπίδια μες την μαύρη σακούλα. «Δεν ξέρω.» γύρισε και του είπε γεμάτη πόνο.
«Τι;» είπε πνιχτά η Derma. «Θέλω τον μπαμπά..» άρχισε να βουρκώνει έντονα. «Όχι, όχι αγάπη μου.» η μητέρα της, της έδωσε μια θερμή αγκαλιά. «Εννοώ δεν ξέρω εάν έρθει σήμερα. Ίσως έρθει αύριο.» μουρμούρισε και η μικρή έγνεψε αργά.
«Λοιπόν λέω να κοιμηθείς.» την χάιδεψε στο κεφαλάκι της και η Derma έγνεψε. «Έχω στρώσει τις κουβέρτες και τα παπλωματά κάτω. Πήγαινε ξάπλωσε και έρχομαι και εγώ σε λίγο μαζί σου.» της είπε και η Derma αναστέναξε πηγαίνοντας να ξαπλώσει.
«Conor, θες βοήθεια;» σηκώθηκε από το πάτωμα που καθόταν και πήγε δίπλα του. «Εμ, όχι.. εντάξει..τελείωσα.» άφησε την σακούλα κάτω μπροστά στα πόδια του και άρχισε να την δένει. «Α εντάξει.» ψιθύρισε εκείνη και ο Conor μόλις τελείωσε την κοίταξε έντονα.
«Τι έγινε με αυτόν; Δεν θα ξανά έρθει;» την ρώτησε και εκείνη αμέσως αινσθάνθηκε ξανά εκείνο το άσχημο συναίσθημα μες το στήθος της που ένιωθε πάντα όταν μίλαγε για τον Harry. «Μου είπε πως θέλει να φύγει…» του εξήγησε και εκείνος αναστέναξε.
«Περίεργο. Βασικά, δύο μέρες πέρασαν και δεν έχει έρθει να δει την μικρή. Πολύ περίεργο γιατί και πάλι εάν ήθελε να φύγει.. θα ερχότανε να την δει. Άρα γιατί δεν παίρνεις τον Fabian ένα τηλέφωνο;» της πρότεινε μα εκείνη αμέσως κούνησε αρνητικά το κεφάλι της.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALIVE 2-The Middle
Fiksi PenggemarΑρκετό καιρό μετά, ο Χάρι προσπαθεί να ορθοποδήσει στη ζωή του θεωρώντας πως τίποτε πια δε θα είναι ουσιαστικά ίδιο έχοντας χάσει τα πάντα. Η κατάσταση της υγείας του έχει μια σταθερότητα και πλέον η αγάπη του για την φωτογραφία, τον έφερε στη θέση...