*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη)
Tyler Ward-ET Official Acoustic Cover*
______________________
Τα μάτια του Harry πετάριζαν στο φως που έμπαινε μέσα από τις κουρτίνες, το κεφάλι του βαρύ ενώ ο πόνος του εκεί παρέμενε ο ίδιος, τόσο έντονος. Το προηγούμενο βράδυ αφότου έφυγε η Aria από το δωμάτιο του, έπεσε να κοιμηθεί, έπεσε να ξεκουραστεί αν και κοιμήθηκε ώρες μετά εξαιτίας του βασανίσματος από τις σκέψεις του.
Χασμουρήθηκε και ανοίγοντας διάπλατα τα χέρια του, τέντωσε όλους του τους μυς νιώθοντας μεγάλη ανακούφιση. «Ααα!» ούρλιαξε τινάζοντας το σώμα του μόλις είδε τον Fabian να κάθεται να τον κοιτά έντονα στην άλλη άκρη του δωματίου καθισμένος σε μια γωνιακή πολυθρόνα.
«Περίμενα να ξυπνήσεις και να σου μιλήσω γιατί αλλιώς θα αρνιόσουν και θα έφευγες όποτε άλλοτε θα έκανα την προσπάθεια..» του είπε δίχως να τον ρωτήσει ο Harry ενώ σηκώθηκε αργά από την πολυθρόνα περπατώντας προς το κρεβάτι σταυρώνοντας τα χέρια του.
«Γιατί τώρα τι σε κάνει να νομίζεις ότι θα δεχθώ να σε ακούσω;» σήκωσε το φρύδι του ενώ τράβηξε τα μαλλιά του πίσω από το πρόσωπο του. «Harry..» αναστέναξε έντονα ο Fabian. «Fabian..» έκανε ακριβώς το ίδιο ο Harry κοροϊδεύοντας τον.
«Θα με ακούσεις. Θέλω να στο πω. Δεν μπορώ να το κρατήσω. Δεν με νοιάζει και εάν το ξέρεις ήδη,απλά θέλω να σιγουρευτώ!» του μίλησε γρήγορα ενώ ο Harry σηκώθηκε από το κρεβάτι παίρνοντας στα χέρια του το στενό μαύρο τζιν του.
«Δεν έχω να ακούσω τίποτα!» του είπε απότομα ενώ το φόρεσε αμέσως γυρνώντας στο τέλος για να του ρίξει ένα έντονο βλέμμα. «Η Eva έχει ένα παιδί.» του είπε ο Fabian απότομα. «Τι;!» του είπε πνιχτά ενώ σήκωσε το κεφάλι του για να τον ξανά κοιτάξει, έχοντας μια τεράστια έκπληξη μες τα πράσινα μάτια του.
«Έχει ένα παιδί, δεν στο είπε αυτό;» τον κοίταξε εξεταστικά στο πρόσωπο ο Fabian. «Α δεν στο είπε!» συνέχισε σηκώνοντας τα χέρια του, βεβαιωμένος πλέον από την αντίδραση του Harry ότι δεν ήξερε τίποτε.
«Τι; Τι εννοείς παιδί; Από πού καις που; Τι..τι λες;» ο Harry έπιασε το λευκό t-shirt του στα χέρια του και το έσφιξε έντονα περιμένοντας από τον Fabian να απαντήσει στα λόγια του.
«Μόλις έφυγα μίλησα με εκείνη την φίλη μου που μας έκλεισε την δουλειά ξέρεις, και μου είπε πως την πρώτη φορά που έκαναν την συζήτηση με εκείνους για τη φωτογράφιση, μαζί με εκείνον τον τρομακτικό τύπο τον Conor και την Eva ήταν και ένα μικρό κοριτσάκι όχι περισσότερο από δύο ή τριών ετών μαζί τους όπου φώναζε την Eva ‘μανούλα’, έτσι εκείνη συμπέραινε ότι είναι κόρη της.» του εξήγησε.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ALIVE 2-The Middle
ФанфикΑρκετό καιρό μετά, ο Χάρι προσπαθεί να ορθοποδήσει στη ζωή του θεωρώντας πως τίποτε πια δε θα είναι ουσιαστικά ίδιο έχοντας χάσει τα πάντα. Η κατάσταση της υγείας του έχει μια σταθερότητα και πλέον η αγάπη του για την φωτογραφία, τον έφερε στη θέση...