Chapter 25

2.1K 267 17
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):

Avril Lavigne-Knockin On Heaven's Door*

_____________________

«Γιατί; Γιατί Eva; Μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις το ‘Επειδή’ που ζητάω τόσο;» την κοίταξε αποδοκιμαστικά και εκείνη ξεφύσησε. «Θα σου πω τα πάντα. Αλλά μη με διακόψεις, παρακαλώ.» ανακάτεψε με το χέρι της, τα μαλλιά της και έκλεισε τα βλέφαρα της για λίγο αναστενάζοντας πριν ξεκινήσει..

«Σε ακουώ..» σταύρωσε τα χέρια του και την κοίταξε με έναν αποδοκιμαστικό βλέμμα. «Κάτσε..» έτεινε το χέρι της δείχνοντας του τον καναπέ που βρισκόταν στα αριστερά του. «Όχι ευχαριστώ. Μια χαρά είμαι και εδώ..» σήκωσε το χέρι του και έπειτα έμεινε ακίνητος στην ίδια θέση που είχε πάρει πριν.

«Ήμουν αποφασισμένη Harry, θέλω να το ξέρεις, ήμουν αποφασισμένη να κάνω αυτήν την μεταμόσχευση μιας και δεν υπήρχε ζωή χωρίς εσένα, τότε. Το πίστευα. Πίστευα πως δεν θα ζήσω χωρίς εσενα..» ξεκίνησε να του λέει.

«Ο γιατρός, ο πατέρας του Liam ξέρεις.. μου είπε πως δεν έπρεπε να το κάνω, πως ήταν μια απερισκεψία πάνω στην τρέλα που είχα.. από όταν είχα μάθει ότι ήσουν τόσο σοβαρά μα ήμουν τόσο πεπεισμένη που κανένας, πράγματι κανένας δεν μπορούσε να μου αλλάξει την απόφασή μου.» προχώρησε μερικά βήματα καθώς μιλούσε.

«Η μητέρα σου φυσικά μου έλεγε τα δικά της, όπως πάντα, ότι το κάνω μόνο για πρόφαση, για να δείξω πως θα πέθαινα για σένα και μετά να μη το κάνω. Μα όμως, μπορείς τελικά να εξελίχθηκε έτσι στο μέλλον αλλά εγώ δεν είχα τέτοια πρόθεση, ήθελα να δώσω ένα τέλος και θα το έδινα.» τόνισε τις τελευταίες λέξεις της

«Αφού έπεισα τον γιατρό και τον Liam, μου είπε πως πρώτα έπρεπε να κάνω κάτι εξετάσεις..έτσι συμφώνησα, πήγα στο γραφείο του και περίμενα.» αναστέναξε ελαφρά. «Έγραψα το γράμμα που σου έδωσε μετά ο Liam, που σου είπα τα πάντα, που σου είπα ότι ήταν η μόνη λύση, σου είπα ότι άκουσα το ‘Σαγαπώ’ που μου είχες πει πριν λιποθυμήσεις μπροστά μου..» σταμάτησε για λίγο και γύρισε και τον κοίταξε στα μάτια.

«Αλήθεια το άκουσα.» του ψιθύρισε. «Το ξέρω, μου το έγραψες και στο γράμμα..» της απάντησε πρόχειρα ενώ ξεφύσησε έπειτα εκείνος. «Μα, αφού..αφού το άκουσες..αφού άκουσες και γενικά ήξερες πως ένιωθα ακόμη το ίδιο για εσένα, πως είχα ακόμη δυνατά συναισθήματα για εσένα γιατί ήθελες να το κάνεις; Γιατί;» την ρώτησε με γρήγορο μα ταυτοχρόνως έντονο τόνο.

ALIVE 2-The MiddleWhere stories live. Discover now