Chapter 33

2K 278 18
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):

Ariana Grande - Just a Little Bit of Your Heart*

______________

«Θέλω να σου κάνω μια ερώτηση και σε παρακαλώ θέλω να μου απαντήσει ειλικρινά!» του είπε ξαφνικά από το πουθενά.

«Όλα αυτά τα χρόνια.. είχες κάνει ποτέ σχέση με καμία άλλη ή είχες πάει ποτέ με καμία άλλη;» τον ρώτησε και ο Harry πάγωσε στην θέση του. 

«Θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά.» του είπε αυστηρά.

«Eva, θεωρώ πως αυτό που με ρωτάς είναι εντελώς άκυρο. Άσε που δεν είναι αναγκαίο να μάθεις την απάντηση. Νόμιζα πως ήσουν νεκρή. Ήμουν βασικά ελεύθερος μπορούσα να κάνω οτιδήποτε ήθελα.» τόνισε και εκείνη αναστέναξε περνώντας το χέρι της μέσα από τα μαλλιά της.

«Ξέρω.. ήσουν και είσαι βασικά ελεύθερος ναι, μα..» πήγε να συνεχίσει μα την διέκοψε. «Δεν υπάρχει μα.» τόνισε και εκείνος.

«Μα τι λέω..» τα χέρια της έπεσαν στο πρόσωπο της. «Αφού-αφού μου είπες ότι είσαι αρραβωνιασμένος. Φυσικά και θα έχεις κάνει κάτι με την-την σύντροφο σου..» την πονούσε τόσο πολύ να ξεστομίσει τα τελευταία λόγια της. «Τι χαζή..» ψιθύρισε στον εαυτό της ενώ έτριψε το χέρι της στο μέτωπο της.

«Δεν-δεν έχω αρραβωνιαστικιά. Σου είπα ψέματα.» της μίλησε ειλικρινά. «Αλήθεια;» σήκωσε εκείνη το φρύδι της. «Μα γιατί μου είπες κάτι τέτοιο;» τον ρώτησε έπειτα απότομα.

«Γιατί εσύ έχεις σύντροφο, τον περίφημο Conor! Πραγματικά απορώ πως έκανε και κάτι μαζί του!» είπε εκείνος γεμάτος αηδία. «Τι;» έκανε εκείνη πνιχτά. «Μη λες βλακείες. Δεν έχω σχέση με τον Conor, εκείνος είναι σαν πατέρας μου, με φροντίζει σαν τον πατέρα μου, απλά ήθελε να μας βοηθήσει με την Derma. Όταν μας βρήκε ήμασταν τόσο μόνες δεν ξέραμε από πού να πιαστούμε..» του εξήγησε.

«Σας βοήθησε. Αυτός ο τύπος. Χωρίς αντάλλαγμα;» η έκφραση στο πρόσωπο του Harry ήταν περίεργη. «Μα για όνομα του Θεού! Για ποια με πέρασες τέλος πάντων;» φώναξε εκείνη αρκετά θιγμένη.

«Του έδωσα μόνο ένα μέρος από τα χρήματα που μου είχε δώσει η μητέρα σου επειδή τα χρειαζόταν πολύ! Αλλά...μα τι λέω..εδώ όταν ήρθες σπίτι μου ρώτησες τον Conor πόσα παίρνω..» έριξε το βλέμμα της στο πάτωμα, για να μην τον κοιτάει στα μάτια.

«Δεν-δεν το εννοούσα. Το είπα πάνω στα νεύρα μου. Ήμουν εξοργισμένος. Συγγνώμη.» της απολογήθηκε. «Κάποιες φορές ότι λέμε πάνω στα νεύρα μας, το εννοούμε εκατό τις εκατό.» του τόνισε.

ALIVE 2-The MiddleOnde histórias criam vida. Descubra agora