*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):
Ed Sheeran-Give Me Love*
__________Μόλις σταμάτησαν το φιλί τους, ο Harry έμεινε να κοιτά την Eva βαθιά στα μάτια καθώς της χάιδευε το πρόσωπο. «Πρέπει να πάμε από εκεί, δεν νομίζω ότι είναι και πολύ καλή επιρροή ο Fabian για την Derma..» μουρμούρισε ο Harry και έκανε ένα βήμα πίσω.
«Ναι..» χαμογέλασε ελαφρά η Eva και κουνήθηκε από την θέση της. «Θα της το πεις; Σε παρακαλώ.» γύρισε και την κοίταξε με ένα γλυκό βλέμμα γέρνοντας το κεφάλι του στα πλάγια. «Εντάξει. Αύριο το πρωί.» του απάντησε αναστενάζοντας βαθιά στο τέλος.
«Πολύ ωραία..» περπάτησε ο Harry και πήγε να ανοίξει την πόρτα του δωματίου για να βγει έξω μα τον σταμάτησε μια γνώριμη φωνή που ακουγόταν πίσω από την πόρτα. «Τι-τι εννοείς; Τι ασυναρτησίες λες; Τι εννοείς το παιδί του Harry;!» φώναζε η γνωστή γυναικεία φωνή προς εκείνον.
Μόλις ο Harry πήγε να κρατήσει το πόμολο για να ανοίξει την πόρτα και να βγει έξω, τον πρόλαβε, και η πόρτα άνοιξε απέξω πριν κάνει αυτός την κίνηση. “Har-..» η Aria έμεινε να κοιτά με διάπλατα τα μάτια μία τον Harry και μία την άγνωστη κοπέλα για εκείνη που βρισκότανε πίσω του.
«Ποια είσαι εσύ;» την ρώτησε αμέσως κοιτώντας τη εξεταστικά από την κορυφή έως τα νύχια. «Είναι-είναι η Eva.» της απάντησε αντί για εκείνη ο Harry. «Να σας συστήσω, από εδώ η Eva και από εδώ η Aria, η αδερφή του Fabian.» κοίταξε μία την Eva και μία την Aria κάνοντας τις συστάσεις μεταξύ τους.
«Χάρηκα..» ψιθύρισε μονότονα η Aria και αμέσως επέστρεψε το βλέμμα της στον Harry. «Harry έχεις κόρη;» τον ρώτησε πνιχτά μα πριν προλάβει να της απαντήσει η Eva έβγαλε ένα πνιχτό επιφώνημα.
«Όχι!» κάλυψε με τις παλάμες της το στόμα της. «Το φώναξες. Το άκουσε και η μικρή; Το άκουσε; Άκουσε πως είναι παιδί του Harry;» την έπιασε η Eva από τους ώμους και την τράνταξε ενώ αμέσως η Aria έκανε μια απότομη κίνηση για να φύγει από την λαβή της με μια έκφραση αηδίας στο πρόσωπο.
«Άσε με. Ναι, βασικά, δεν ξέρω..» της απάντησε και η Eva έφυγε με βιαστικό βήμα από το δωμάτιο ακούγοντας καθώς πέρασε έξω από τον μπάνιο τον Conor να βρίζει μέσα από αυτό, γκρινιάζοντας από πόνο.
«Όχι, όχι..» έλεγε και έτρεξε στην κόρη της που βρισκόταν στο σαλόνι. «Πρέπει να πάω..» πήγε ο Harry να φύγει μα τον εμπόδισε το χέρι της Aria, που άγγιξε το δοκάρι της πόρτας απέναντι της και του έκλεισε το δρόμο.
YOU ARE READING
ALIVE 2-The Middle
FanfictionΑρκετό καιρό μετά, ο Χάρι προσπαθεί να ορθοποδήσει στη ζωή του θεωρώντας πως τίποτε πια δε θα είναι ουσιαστικά ίδιο έχοντας χάσει τα πάντα. Η κατάσταση της υγείας του έχει μια σταθερότητα και πλέον η αγάπη του για την φωτογραφία, τον έφερε στη θέση...