Επίλογος

2.5K 280 37
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):

Breathe Me-Sia*

__________

Η ζωή είναι μια ασθένεια, έτσι λένε, και ο θάνατος αρχίζει ήδη από την γέννηση. Κάθε ανάσα, κάθε καρδιοχτύπι – είναι μια στιγμή της ασθένειας αυτής– μια μικρή σπρωξιά κάθε φορά ως προς το τέλος.

Δεν μου αρέσει όμως αυτό.

Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό.

Και δεν μου αρέσει γιατί;

Γιατί ξέρω βασικά μέσα μου πως είναι μια μεγάλη αλήθεια. Δεν θα με ένοιαζε να πέθανα, δεν θα με ένοιαζε να κλείσω τα μάτια μου και να μην ξυπνήσω ποτέ, αλλά θα ήθελα να γίνει την στιγμή την οποία μόνο η αγάπη θα με οδηγήσει εκεί,  όταν μόνο η αγάπη θα με σκοτώσει.

Γιατί πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι καλύτερο για να πεθάνεις για αυτό.

 Δύο φορές λοιπόν έφτασα σε αυτό το σημείο, όταν έμαθα πως ο άνθρωπος που ήταν όλη σου η ζωή ήταν νεκρός και τώρα, έφτασα στο σημείο να θέλω να πεθάνω για την νεκρή αγάπη μου που επέστρεψε και δεν ήθελα ποτέ να ξανά χάσω.

Είναι απαίσιο το γεγονός ότι κάτι τόσο όμορφο που ήθελες να αγγίζεις εσύ, τώρα το αγγίζει ο θάνατος. Είναι άδικο να χάνεται μια ψυχή.

Το πρώτο τέλος που έθεσα εγώ, τελείωσε με μια όμορφη φράση, «Κάποιες φορές απλά επειδή αναπνέεις..δεν σημαίνει ότι είσαι ζωντανός.», το δεύτερο τέλος που κρίνω εγώ πως θα είναι αυτό, ξέρω πως έκλεισε  με κάτι ακόμη πιο όμορφο,  «Δεν ξέρεις για ποιο πράγμα είσαι ζωντανός, μέχρι να μάθεις για ποιο πράγμα θα πέθαινες γι’ αυτό.»

Μπορεί να απεχθάνομαι να το πω, μα πρέπει, όλοι το μισούμε αυτό το μάθημα, μα στην περίπτωση μου αυτή μου έδωσε πολλά και όχι βέβαια και μόνο σε αυτή. Για κάποιους τα μαθηματικά ίσως είναι μια απόφαση ζωής, ίσως εκείνοι να λατρεύουν να ψάχνουν όλες τις απορίες γύρω από το x και το y, για κάποιους άλλους πάλι να είναι βοήθεια στις δουλειά τους..

Τα μαθηματικά είναι πολλά πράγματα. Αλλά για εμένα θα μείνει πάντα ως το πιο μισητό μάθημα. Άφησα λοιπόν όλους αυτούς να έχουν απορίες  και να δίνουν ερμηνείες γύρω από το x και το y, και επικεντρώθηκα στην δικιά μου ερμηνεία, προσθέτοντας αυτές τις δύο φράσεις, έμαθα πολύ περισσότερα από ότι εκείνοι, έμαθα πράγματα που οι καθηγητές μου δεν μου δίδαξαν ποτέ ότι θα συνέβαινε στην ζωή.

ALIVE 2-The MiddleOnde histórias criam vida. Descubra agora