Chapter 17

2.4K 255 17
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο:

Ed Sheeran-I'm A Mess*

_________________

«Μανούλα! Έχω μεγάάάάλο δωμάτιο!» η μικρή Derma άνοιξε τα χέρια της διάπλατα ενώ έτρεξε προς την μαμά της. «Αλήθεια σ’ αρέσει μικρή;» ο Conor την άρπαξε από την μέση και την έβαλε να κάτσει στα πόδια του.

«Ναι..είναι τέλειο!» του χαμογέλασε ενώ έπαιζε στα χέρια της με το αυτοκινητάκι που της είχε χαρίσει ο μικρός Robin στο αεροπλάνο. «Χμ..» ο Conor έστρεψε το βλέμμα του προς την Eva που είχε γυρίσει την πλάτη της και κοιτούσε κάτι προσεχτικά στα χέρια της.

«Eva;» η φωνή του ακούστηκε γεμάτη απορία και περιέργεια ενώ άφησε την μικρή δίπλα του και σηκώθηκε όρθιος. «Τι τρέχει;» πλησίασε προς το μέρος της ενώ ακούμπησε το χέρι του στον ώμο της.

«Εμ..τι-τίποτα..» ψιθύρισε καθώς πήρε μια βαθιά ανάσα. «Τι είναι αυτά τα σκουλαρίκια;» την ρώτησε μόλις πρόσεξε δύο διαμαντένια σκουλαρίκια να αγγίξουν τις χούφτες της.

«Που τα βρήκες αυτά;» ο Conor γούρλωσε τα μάτια του. «Αυτά είναι πανάκριβα..» σχολίασε. «Το ξέρω.» εκείνη έγνεψε αργά κλείνοντας για λίγο τα βλέφαρά της.

«Πίστεψε με..δεν είναι τίποτε αυτά..για μια πριγκίπισσα σαν και εσένα αυτά τα διαμαντένια σκουλαρίκια δεν είναι τίποτα..» η βραχνή φωνή του ήχησε έντονα μες το μυαλό της λες και είχε τοποθετήσει ένα ηχείο σε μεγάλη ένταση.

«Σου αξίζουν..» συνέχισε η ίδια φωνή, η δικιά του φωνή.

«Μα γιατί να με μισείς αδερφούλα μου; Μαζί δεν τα κάναμε όλα; Α και τι είναι αυτά εκεί μπροστά σου διαμαντένια σκουλαρίκια; Πόσο να κερδίζουν αυτά εάν τα πουλήσουμε και αυτά ή μήπως όχι, μπορούσε να κλέψουμε πάλι όπως κάνουμε κάθε μήνα τα λεφτά του όμορφου σγουρομάλλη σου, ε; Τι λες;» και μια άλλη φωνή στοίχειωσε το μυαλό της.

«Conor..» ξεροκατάπιε προσπαθώντας να καταπνίξει έναν λυγμό που ήταν έτοιμος να βγει από το βάθος του λαιμού της. «Δεν είμαι..δεν..ποτέ δεν θα τα πούλαγα αυτά τα σκουλαρίκια..» γύρισε και τον κοίταξε, με βλέμμα έντονο, που έκρυβε πόνο.

«Eva..» o Conor είχε πλέον μια ανησυχητική φωνή. «Ποτέ δεν θα σου ζητούσα κάτι τέτοιο. Ποτέ. Ποτέ..Αφού αυτά τα σκουλαρίκια έχουν συναισθηματική αξία για εσένα..ποτέ δεν θα σου ζητούσα κάτι τέτοιο..ηρέμισε..» το χέρι του άγγιξε το δικό της κλείνοντας μες την χούφτα της τα σκουλαρίκια.

ALIVE 2-The MiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin