Chapter 37

2.1K 264 6
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):

Little Mix-These Four Walls*

___________

«Έχει απλά τρελαθεί.» μίλησε η Eva καθώς προχώρησε δίπλα στον Harry χαζεύοντας μαζί με εκείνον την κόρη τους που έπαιζε σαν τρελή με το καινούργιο ροζ ποδηλατάκι της μπροστά τους. «Εδώ και τρεις ημέρες που της το έχεις φέρει, δεν έχει σταματήσει να παίζει!» του είπε και ο Conor αναστέναξε.

«Αυτές τις τρεις ημέρες επίσης έχει πέσει τόσες φορές όσες δεν έχε πέσει όλα τα χρόνια. Ακόμη και με ροδάκια το ζιζάνιο αυτό κατάφερε να πέσει!» αναστέναξε βαριά καθώς καθότανε σε μια παλιά καρέκλα απέναντι τους.

«Σταμάτα μεγάλε κακέ πατατό-γίγαντα!» έτρεξε η Derma προς το μέρος του και άγγιξε το δάχτυλό της στα χείλη της κάνοντας του την κίνηση για να σωπάσει. «Πως σε είπε;» είπε πνιχτά η Eva ταυτοχρόνως με τον Harry που του έκανε την ίδια ερώτηση.

«Ο καλός σου φίλος της το έμαθε. Να με λέει έτσι.» του απάντησε ειρωνικά και ο Harry γέλασε. «Ήξερα πως είχε βάλει το χεράκι του ο Fabian!» γέλασε ελαφρά και ο Conor κούνησε για μία ακόμη φορά το κεφάλι του ειρωνικά.

«Fabi-an!» φώναξε η Derma και έκανε μια σβούρα με το ποδηλατάκι της. «Α..»  έκανε πνιχτά και παρά λίγο να πέσει πάλι στο πάτωμα μα ο Harry έτρεξε και την πρόλαβε. «Σε έπιασα.» της χαμογέλασε γλυκά και έκανε και εκείνη το ίδιο λες και το δικό του χαμόγελο καθρεφτιζόταν στο δικό της.

Ήταν λες και ήταν ο Harry σε μικρή γυναικεία έκδοση.

«Μην ανησυχείς πεταλουδίτσα μου. Ο μπαμπάς σε έπιασε. Θα είμαι πάντα εδώ να σε πιάνω.» της ψιθύρισε, σκύβοντας έπειτα και αφήνοντας ένα φιλί στο μέτωπο της. «Τότε πάρε θέση. Γιατί πέφτει την ώρα σχεδόν τρεις φορές νομίζω.» γέλασε ο Conor και ο Harry έκανε το ίδιο ελαφρά.

«Σταμάτα εσύ πατατό-γίγανατα!» γύρισε και του ξανά είπε η Derma. «Derma, πρόσεχε πως μιλάς στον θείο Conor!» της μίλησε αυστηρά η Eva. «Δεν θα ξανά πέσω, μπαμπά.» γύρισε και είπε η Derma ανεβαίνοντας πάλι στο ποδήλατο κοιτώντας τον Harry..

«Για εσένα.» σήκωσε τον δείκτη της και έδειξε προς το μέρος του.

«Έτσι μπράβο..» της χάιδεψε τα μαλλάκια τους(ενώ φορούσε ξανά μια άλλη του μπαντάνα τώρα) και προχώρησε πίσω στην Eva. «Σίγουρα θα μπορέσεις να την κρατήσεις κάποιες ώρες;» κοίταξε με ένα απολογητικό βλέμμα τον Connor.

ALIVE 2-The MiddleМесто, где живут истории. Откройте их для себя