Chapter 16

2.5K 260 25
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):

Daughter-Touch*

_____________

ΑΚΟΥΛΟΥΘΕΙ ΣΕΞΟΥΛΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ DIRTY, ΑΠΛΑ ΑΣ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΟ.

«Δεν πρόκειται να σου υποσχεθώ κάτι στο οποίο δεν μπορώ να ανταποκριθώ.. Αλλά σου υπόσχομαι αυτή εδώ την στιγμή.. πως δεν πρόκειται να σε πληγώσω..Δεν πρόκειται.» εκείνη έγνεψε χαμογελώντας ίσα ίσα πριν από ότι ο Harry ενώσει τα χείλη του με τα δικά της.

Αρχισε να την φιλάει αργά, με σταθερό ρυθμό μέχρι εκείνη να ανταποκριθεί.. όταν συνηδειτοποίησε τι είχε μόλις κάνει ο Harry το χέρι της κύλησε από αριστερά στο λαιμό του μέχρι το μάγουλό του.

Άρχισε να τον φιλά πιο έντονα, με την γλώσσα της να εισβάλει στο στόμα του και το χέρι του να τυλίγει την μέση της. Το φιλί άρχισε να γίνει πιο βαθύ ενώ προχώρησαν με βήμα αργό προς την μπαλκονόπορτα της βεράντας..

Αντί ο Harry να την ανοίξει κόλλησε το σώμα της Aria πάνω στο κρύο παχύ γυαλί και άρχισε να την φιλά πιο λαίμαργα με εκείνη να ‘δένει’ τα χέρια της γύρω από τη μέση του.

Το χέρι του τράβηξε μακριά μερικές τούφες από τα μαλλιά της στην δεξιά καμπύλη του λαιμού της και έπειτα  χαμήλωσε το πρόσωπο του εκεί πέρα, φιλώντας, πιπιλώντας, ρουφώντας το απαλό της δέρμα .. όπως θα πιπιλούσε ζωηρά ένα μωράκι το δάχτυλό του.

Τα φιλιά του ήταν αισθησιακά και έντονα στέλνοντας σπίθες και ρίγη σε όλο της το κορμί, με αργή κίνηση έτεινε τα δάχτυλα της και άρχισε να τον χαϊδεύει αργά περνώντας το χέρι της πάνω από το λαιμό του με αργό βασανιστικό ρυθμό, φτάνοντας έως την άκρη του πιγουνιού του κάνοντας την τρίχα του να σηκωθεί.

«Χμ..μ..» ο Harry σταμάτησε το φιλί και έμεινε να την κοιτά σαστισμένος ενώ προσπαθούσε να ελέγξει το ρυθμό της ανάσας του όπως και εκείνη. «Μη-μη το κάνεις αυτό..» της ψιθύρισε αργά.

«Γιατί;» τον ρώτησε εκείνη αμέσως. «Γιατί δεν θα αντέξω για πολύ ακόμη..» της έδωσε άλλο ένα γρήγορο πεταχτό φιλί. Το σώμα της ενώθηκε με το δικό του και τα χείλη της πλησίασαν τα αυτιά του,

«Τότε μην αντέξεις.» ψιθύρισε ερωτικά δαγκώνοντας τον λοβό του αυτιού του, «Αφέσου.» τόνισε την λέξη αυτή που μόλις ξεστόμισε.

«Μου ζητάς δηλαδή να..» την κοίταξε αποδοκιμαστικά βλέμμα προς βλέμμα. «Σε θέλω και με θες. Είπαμε να περάσουμε καλά..» του χαμογέλασε.

ALIVE 2-The MiddleDonde viven las historias. Descúbrelo ahora