Chapter 15

2.5K 264 30
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο:

Daughter-Smother*

______________

Η Παρασκευή ήρθε και η Aria με τον Harry δεν είχαν συναντηθεί καθόλου από την ημέρα εκείνη που φιλήθηκαν στο σαλόνι του σπιτιού της. Η Aria για κάποιον λόγο τον απέφευγε, δεν ήθελε να τον συναντήσει και προσπαθούσε όσο πιο πολύ μπορούσε να μην συναντιόντουσαν και ούτε μες το σπίτι.

Το πρωί που έλειπε εκείνος, έλειπε και εκείνη ενώ όταν ήταν μες το σπίτι εκείνη κλεινόταν στο δωμάτιο της. Κάποιες φορές του άφηνε φαγητό πάνω στο τραπέζι και άλλα πράγματα μόνο και μόνο για να την δει και να μην ψάχνει για να πάει να την ρωτήσει.

Από την άλλη ο Harry ήθελε τόσο να της μιλήσει, θεωρούσε υπεύθυνο τον εαυτό του που κινήθηκε τόσο γρήγορα και την φίλησε, θεωρούσε πως δεν ήταν σωστό και πως εκείνη ίσως έχει φοβηθεί, έχει τρομάξει .. ίσως νόμιζε πως θα της έκανε και τίποτε άλλο που δεν θα ήθελε.

Πήγε και στάθηκε αρκετές φορές έξω από την πόρτα του δωματίου της, ήθελε τόσο να της μιλήσει, πήγαινε να κάνει την κίνηση να χτυπήσει αλλά δεν μπορούσε.

Πίστευε πως θα του πει ότι είναι απασχολημένη ή θα του έλεγε να φύγει και αυτόν τον πονούσε, είχε κολλήσει τόσο μα τόσο πολύ με την κοπέλα αυτή που δεν ήθελε να παραδεχθεί στον εαυτό του πως εάν του έριχνε αυτό που λέμε χυλόπιτα, θα τρελαινόταν.

Ο ήλιος είχε πέσει και ίσα ίσα ο ουρανός άρχισε να σκοτεινιάζει. Ο Harry είχε συγκεντρώσει αρκετό υλικό από εκείνο που χρειαζόταν και του είχαν απομείνει μόλις τρεις ημέρες μέχρι την τελική μεγάλη φωτογράφιση και την άφιξη του αδερφού της Aria.

 Είχε πάλι και αυτό στο μυαλό του, ήθελε να μιλήσει στον φίλο του και ταυτοχρόνως αδερφό της Aria, ήθελε να του πει τι τρέχει, ότι του αρέσει η Aria, ήθελε να ξέρει, δεν ήθελε να του κρύβει την αλήθεια.

Μπορεί να είχε κάνει σφάλματα στο παρελθόν μα τώρα δεν θα έκανε άλλα. Δεν του άρεσε να κρύβει την αλήθεια από τους γύρω του, τους κοντινούς του ανθρώπους.

Πίστευε απολύτως πως εκείνοι που κρύβουν την αλήθεια είναι εκείνοι οι δειλοί που λένε σοβαρά ψέματα. Το δάχτυλο του άγγιξε το κόκκινο κουμπί του τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης, κλείνοντάς τη μιας και δεν είχε τίποτα το καλό να δει.

Σηκώθηκε αργά από τον καναπέ και καθώς προχώρησε στο διάδρομο μπροστά από την πόρτα του δωματίου της Aria άκουσε βήματα να πλησιάζουν προς τα εκεί, αμέσως επιτάχυνε το βήμα του και προχώρησε δεξιά στο τέλος του διαδρόμου όπου οδηγούσε στο μπάνιο.

ALIVE 2-The MiddleМесто, где живут истории. Откройте их для себя