*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):
Α Great Big World-Say Something*
___________________
«Derma, ήρεμα πριν χοροπηδάς!» η Eva προειδοποίησε την μικρή κόρη της Derma καθώς έψαχναν τις θέσεις τους μες το αεροπλάνο.
«Conor..» γύρισε πίσω της για να τον κοιτάξει. «Που καθόμαστε;» τον ρώτησε ενώ εκείνος κοιτούσε σε κάτι χαρτιά για να δει ακριβώς την θέση στην οποία έπρεπε να πάνε.
«Εμ..για προχώρα λίγο..» της έκανε νόημα να συνεχίσει να περπατά. «Α… να..να» η φωνή του ξανά ακούστηκε. «Δεξιά οι τρεις θέσεις αυτές στην τέταρτη σειρά..» η φωνή του ήταν αργή και κάπως κουρασμένη.
«Θες να σαι στο παράθυρο;» ρώτησε την Eva. «Όχι, όχι..κάτσε εσύ για να έχω δίπλα μου την μικρή..» του είπε και πέρασε εκείνος πρώτος μέσα για να κάτσει.
«Derma..μην με τραβάς..» είπε η Eva καθώς πήγε να κάνει ένα βήμα μα η όμορφη κορούλα της, την εμπόδισε. «Όχι..όχι μανούλα..δεν θέλω εδώ..» η φωνή της ακουγόταν ελάχιστα.
«Γιατί;» τα πράσινα μάτια της Eva συνάντησαν τα μικρά όμορφα της Derma, στην λάμψη και στην απόχρωση… ακριβώς όπως του πατέρα της.
Η Eva αναστέναξε και έριξε το βλέμμα της προς τα κάτω, χαμένη στην ανάμνηση της ομορφιάς του άντρα τούτου. Έναν άντρα που σύμφωνα με εκείνη, ήταν ο πιο όμορφος που είχε δει ποτέ.
«Derma, έλα να κάτσουμε στις θέσεις μας όπως έκανε ο Conor..» την κοίταξε έντονα η Eva. «Όχι! Όχι! Δεν μ’ αρέσουν αυτές οι θέσεις!» γκρίνιαξε.
«Derma..» η αυστηρή φωνή του Conor ακούστηκε απότομα.
Η Derma αμέσως σώπασε και έκανε ένα μικρό βήμα προς τα αριστερά της για να μπορέσει να έχει οπτική επαφή με τον Conor καθώς θα του μιλούσε.
«Άκου την μαμά σου και κάτσε στην θέση σου.. μην την κουράζεις.» της είπε αργά και καθαρά κάθε του λέξη.
Η Derma αμέσως έγνεψε ελαφρά το κεφαλάκι της και έσφιξε το χεράκι της μες το χέρι της μαμάς της, προχώρησε για να κάτσει έπειτα στην θέση της πράγμα που έκανε ταυτοχρόνως και η Eva κοιτάζοντάς τη σιωπηλή.
«Ευχαριστώ..» γύρισε και ανοιγόκλεισε το στόμα της στον Conor χαμογελώντας του ελαφρά στο τέλος.
Εκείνος απλά της έκλεισε το μάτι και ακούμπησε το σώμα του πίσω στην πλάτη της θέσης του για να ξεκουραστεί.
«Εγώ λέω να κοιμηθείς..πρέπει να ξεκουραστείς..τις τελευταίες μέρες είσαι όλη μέρα στο πόδι!» του είπε αμέσως η Eva.
YOU ARE READING
ALIVE 2-The Middle
FanfictionΑρκετό καιρό μετά, ο Χάρι προσπαθεί να ορθοποδήσει στη ζωή του θεωρώντας πως τίποτε πια δε θα είναι ουσιαστικά ίδιο έχοντας χάσει τα πάντα. Η κατάσταση της υγείας του έχει μια σταθερότητα και πλέον η αγάπη του για την φωτογραφία, τον έφερε στη θέση...