Jungkook, Jimin'i yatağa yatırıp kendi dolabına ilerledi. Giymek için birkaç şey ayarladığında Jimin uykusunda birkaç şey mırıldanmıştı. Diğer tarafa döndüğünde Jungkook üzerindeki kıyafetleri çıkartıp ayarladığı şeyleri giymişti. Diğerleri için de birkaç şey ayarlayıp tek tek odalarına götürdü.
En son kalan odaya geldiğine, girmesiyle çıkması bir olmuştu.
"Tamam, sizin kıyafete ihtiyacınız yok. İyi geceler" dedi Jungkook, Yoongi ve Taehyung'un müstehcen hallerini aklından atmak istercesine kafasını iki yana sallayarak.
"tabi bu mümkünse."Tekrar kendi odasına döndüğünde Jimin'in yanına gidip onu dürttü.
"Jimin, üzerine rahat bir şeyler giymen lazım." Jimin, ilk seferkinin aksine bu sefer hemen uyanmıştı. Bir gözünü açmış ve dudaklarını büzüp bir şekilde Jungkook'a bakıyordu.
"Jungkook?" Çatlamış sesiyle mırıldandığında Jungkook kafasını aşağı yukarı salladı.
"Üzerini değiştirmelisin, pantolonla rahat uyuyamazsın." Jimin sızlanarak yataktan kalktı. Jungkook elinde tuttuğu kıyafetleri Jimin'e uzattığında Jimin uyku sersemliği ile sendeledi. Daha sonra gözlerini hafifçe aralayarak üzerindeki tişörtü çıkartıp kenara fırlattı. Jungkook, şaşkınca ona bakarken altındaki pantolonu da çıkartıp sadece iç çamaşırı ile kalmıştı.
Jungkook birkaç adım geriye giderek Jimin'e baktı. Gerçekten çok zayıftı, neredeyse kemiklerini sayabiliyordu Jungkook onun. Üst kısmının aksine bacakları kaslıydı ve Jimin'i oldukça seksi gösterdiğini inkar edemezdi Jungkook.
"Soyunmana gerek yoktu ama neyse." Gri tişörtü uzattığında Jimin tebessüm ederek kollarını havaya kaldırıp Jungkook'un kendisini giydirmesini bekledi. Jungkook gülerek tişörtü önce kollarından geçirip, en son kafasından geçirdiğinde Jimin kıkırdayıp yüzüne yapışan saçlarından kurtulmak için kafasını iki yana salladı.
Jungkook tam eşofman hakkında bir şey söyleyecekken Jimin kendini yüz üstü yatağa attı. Yatağa yatmasının etkisiyle tişörtü sırtına kadar açılmış ve Jimin'in dolgun kalçalarına ortaya çıkarmıştı.
Jungkook yutkundu.
Jimin'in kalçasına bakmamaya çalışarak -ki bu imkansız gibi bir şeydi- onun yorganın içine girmesini sağladı.
Kendisi de battaniye alarak, ışıkları kapatıp kenardaki deri koltuğa yattı. Uykunu henüz gelmemişti, Jimin'in olduğu tarafa dönerek onun sırtını izledi.
Ağabeylerinin söylediği şeylerle geldi bir anda aklına.
'Aranızda bir şeyler mi var?'
'Ne zaman birine bu kadar güzel baktınki?'
"Jimin güzel olduğu için öyle bakmışımdır ya." diye sessizce mırıldandı Jungkook.
"Yani güzel şimdi. Yalan yok."Jungkook kendine kaşlarını çatarak sırt üstü yatmaya başladı.
"Jungkook, neden orada yatıyorsun?" Jungkook irkilerek yataktan hafifçe doğrulup, kendisine soru işareti dolu gözlerle bakan Jimin'le göz göze geldi.
"Sen rahatsız olma diye." Jimin gülümseyerek yatakta geriye kaydı.
"Burası senin yatağın. Elbette sen burada ben koltukta yatacağım demeyeceğim çünkü uyku konusunda çok bencilim. Bu yüzden ben kararımı değiştirmeden gel."
"Tanrı aşkına! Kapkaranlık odada onun benim yatağım olduğunu nasıl anladın?"
"Çünkü senin gibi kokuyor." Jungkook kaşlarını kaldırarak Jimin'e baktı. Daha fazla bekletmemek için koltuktan kalkarak yatağa gitti ve yorganın altına girdi. Jimin zaferle gülümseyerek kolunu Jungkook'un üzerine atıp, kafasını göğsüne yasladı.
Jungkook şaşkınca Jimin'e üstten bakmaya başladığında, Jimin kafasını kaldırıp Jungkook'a baktı.
"İyi geceler~" diyerek göğsüne tekrar yattı. Jungkook kalp atışlarını sakinleştirmek için bin çabalarken ellerini Jimin'in beline koydu ve gözlerini kapattı.
'Jimin, gece vakti daha cesur.' diye düşündü.
Sabah uyandığında Jimin belki kızacak, belki uyku sersemi olduğu için yaptıklarını hatırlamayacaktı. Ama Jungkook bunları düşünmek yerine, anın tadını çıkarmayı seçti.
&&&
genellikle bölüm sonuna böyle not tarzı şeyler yazmayı sevmem ama hikaye hakkında görüşlerinizi sormak istedim..
sizce fic nasıl gidiyor?
bir de çok da önemli değil ama yorumlarınızı okumak çok hoşuma gidiyor, tabi istemiyorsanız yorum yazmak tabiki de zorunda değilsiniz ama yazsanız da fena olmaz..
neyse çok konuştum dmnwkanskqhak
umarım bölümü beğenmişsinizdiir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inicio, kookmin
Fanfictiontamamlandı ✔️ 'Benim, en güzel anlarını yaşaması gereken gençliğim bunları haketmemişti.' jjk + pjm