"I kdyby si mi líbil, co uděláš?..."

1.3K 87 4
                                    

Pohled Romea:

Vstal jsem a prohrábla si vlasy. Na svoje boxerky jsem si oblíkl moje oblíbený černý džíny. Z šuplíku jsem si vytáhl čistý triko. Do brašny jsem si hodil učení a sešel dolů. Brašnu jsem si zatím hodil k botníku a odešel do jídelny, kde už byla připravená snídaně. Sedl jsem si na obvyklé místo vedle Bena.

"Dobré ráno" zahuhlal jsem k matce a k otci.

"Dobré ráno synu" řekl otec.

"Dobré ráno broučku" usmála se na mě jako vždy matka. Namazal jsem si toust a zakousl se. Když jsem dojedl vydal jsem se s Benem do školy.

"Romeo koukej Roz" ukázal někam na druhou stranu. Otočila jsem hlavu a spatřil jí. Ale dneska to semnou nic nedělalo.

"Hmm" zamumlal jsem.

"Co stebou je, Romeo? Vždycky se rozplýváš" řekl Ben.

"Nic, jen... mě to už nebaví. A už toho nech a pojď do školy." Nechtěl jsem si to přiznat, ale těšil jsem se na Julii.

Pohled Julie:

 Oblíkla jsem si oblečení (komentáře) a udělala jsem si culík. Do baťohu jsme si dala učení a vydala se dolů. Obula jsem si jako vždy conversky a rychle odešla z domu. V půlce cesty jsem uviděla před sebou Bena s Romeem. Ben si mě všiml a zamával mi ať jdu za nima. Rozhlídla jsem se, jestli neuvidím Tybalta a šla za nima.

"Ahoj" usmála jsem se.

"Ahoj" usmál se na mě Ben. 

"Čau" řekl Romeo a pokračoval v cestě před námi.

"Nevšímej si ho. Od probuzení je takový" zasmál se Ben. Jasně věděla jsem, proč. Protože, se semnou bojí vídat. "Dneska ti sluší Julie"

"Děkuju" řekla jsme a pohledem našla Sam. Zamávala mi. "Už musím jít Bene. Tak zatím" zamávala jsem mu a přispěchala k Sam. "Čauko" usmála jsem se na ní a objala jí,

"Ahoj" opřela se o skříňku mezitím, co jsem si brala věci. "Julie dneska dělá John Mettl, párty. Půjdeš semnou?"

"Jestli mi to rodiče dovolí tak fajn" usmála jsem se.

"Díky, jsi zlato" ozvalo se první zazvonění a my jsme se Sam vydali do třídy. Usedli jsme do předposlední lavice a obě pozdravili Marka. Sam s klukama začala rozebíra, párty a já jsem si začala čmárat do deníku.

Pohled Romea:

"No ták! Romeo pojď taky" našpulila na mě pusu Sam.

"Jde i Julie" otočila se na Julii "Že jo?" Julie odrhla oči od svého deníku a otočila se knám.

"Jo asi jo" přikývla.

"Fajn, půjdu taky" řekl jsem "Ale  jestli udělal Mettl, nudnou párty jdu domů" upozornil jsem. Sam chtěla ještě něco říct, ale do třídy vešla učitelka.

Konečně byl konec školy a my měli volno. Šel jsem s Markem po chodbě, když jsem uslyšel Julii.

"Nikam nejdu. Umím chodit sama. Nemusíš mě hlídat" vykřikla. Šli jsme s Markem za hlasem a zastavili se, když jsme uviděli Julii a Tybalta.

"To teda musím. Hlavně když si do zabouchlá do Monteka" vyštěkl na ní Tybalt.

"I kdyby se mi líbil, co uděláš?..." vrátila mu to Julie. "Nic, jsi jenom slaboch" Tybalt napřáhl ruku a uhodil jí. 

"To stačí" připletl jsem se tam. Julie se držela za místo, kde jí Tybalt udeřil. "Jsi vpohodě?" zeptal jsem se. Julie přikývla. Znovu jsem se koukl na Tybalta. "Já ji nic neudělám. Hlavně jí neuhodím" všiml jsem si koutkem oka, že Mark pomáhá Julii.

"Jasně" zašklebil se Tybalt "Všichni víme jaká je tvoje rodina- tvůj táta děvkař a tvoje matka alkoholička" 

Už jsem to nevydržel a rozběhl se na Tybalta.

"A dost!" zaduněl na chodbě hlas našeho ředitele. Odtrhl nás od sebe. Utřel jsem si krev, která mi tekla ze rtu. "Kdo si začal?" zeptal se. Ani jeden jsme nic neříkali. Ředitel si povzdychl a koukl se na Julii a Marka. Ti jenom pokrčili rameny. "Tak dobře" otočil se zase na nás "Oba dva do ředitelny" nemělo cenu nic namítat. Mohl jsem si za to sám. Neměhl jsem se do toho plést, ale když jsem viděl jak uhodil Julii.... Klidně budu vyhozen ze školy.

Pohled Julie:

"Je to moje chyba" špitla jsem na Marka. Ten jen zakroutil hlavou.

"Ty za to nemůžeš"

"Ahoj" objevila se u nás Sam. Když si všimla jak se tváříme zarazila se "Co se stalo?"

"Romeo se kvůli Julii porval a teď je v ředitelně. A Julii si mylí, že to je její chyba, ale známe Romea, že" usmál se Mark. Sam přikývla. 

"Víte co, běžte. Já tady počkám" řekla jsem a zastavila se. "A na tu párty dojdu, ikdybych měla zákaz" usmála jsem se. Sam se usmála a objala mě.

"Tak zatím, zlato" Když odcházeli, naposledy se otočili a já jim zamávala. Potom jsem se opřela o skříňky a svezla se na zem. Ve škole už skoro nikdo nebyl, takže to bylo fajn. 

"Čekáš tady na mě, sestřenice?" ozval se Tybalt. Vzhlédla jsem a zakroutila jsem hlavou.

"Čekám tady na něho" ukázala jsem na Romea, který pravě vyšel ze třídy.

"To nemyslíš vážně" řekl naštvaně Tybalt. Postavila jsem se a vzala si tašku.

"Myslím" došla jsem k Romeovi "Jsi vpořádku?" zeptala jsem se.

"Jo díky" usmál se na mě. Potom se koukl na Tybalta "Nic jí neudělám"

"Jo nic mi neudělá. Dokážu se osebe postarat sama" Tybalt zakoulal očima, potom se ale ušklíbl.

"Zapomněla si, že stebou chtěl strýc mluvit" nasucho jsem polka a koukla se na Romea.

"Ne nezapomněla. Musím jít" zašeptala jsem k Romeovi "Uvidíme se na párty" Když jsem procházela kolem Tybalta schválně jsem do něho žduchla ramenem. Rozrazila jsem dveře školy a nadechla se čerstvého vzduchu. Seběhla jsem schody a upravila si tašku. Měla jsem málo času tak jsem se rozběhla domů.

Udýchaně jsem otevřela dveře.

"Jsem doma" zavolala jsem. Dneska mě nepřišla přivítat matka, ale otec. 

"Musíme si promluvit. Běž si sednout do jídelny" řekl otec. Přikývla jsem a poslechla. Otec si sedl naproti mě. "Je tu jeden důvod, proč jsme tě představili mladému Parisovi."

"Jaký je ten důvod?" řekla jsem nervozně.

"Oba dva jste krásní... A když spojíme naše rodiny, bude to dobrý obchod" Chvílku jsem si jeho slova přebírala v hlavě.

"Myslíš svatbu" nebyla to otázka jen fakt. Otec přikývl "Tak to teda ne!" vykřikla jsem "Nebudu si nikoho brát" bouchla jsem do stolu. Stoupla jsem si od stolu a utekla z domu. Půjdu za Sam... ne nevím, kde bydlí. Byla tu jenom jedna rodina, kromě Parisovích u které jsem věděla, kde bydlí. Romeo.... Rozběhla jsem se směrem k jeho domu.

Já nevim, mě tenhle příběh připadá o ničem... :D

Romeo a Juliet <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat