Pohled Julie:
Ráno jsem se probudila, ale Romeo mě pořád objímal kolem pasu. Pomalu jsem se zvedla a došla potichu ke skříni. Vytáhla jsem si oblečení. (komentáře) a oblékla se. Potom jsem došla zpět k postely a sedla si na kraj. Sklonila jsem se k Romeovi a políbila ho na nos. Než jsem se nadála ležela jsem pod Romeem.
"Proč mě budíš?" zašeptal mi u ucha.
"Jelikož za hodinu začíná škola, měl by sis pospíšit" zasmála jsme se a shodila ho ze sebe. Zvedla jsem se a upravila si oblečení. Došla jsem do koupelny a udělala si culík. Potom jsem se rychle namalovala. Když jsem se vrátila do pokoje Romeo už byl oblečený.
Do tašky jsem naházela oblečení a s Romeem jsme šli dolů. Oba jsme si dali něco malého na jídlo a potom jsme si šli obout. Vyšli jsme ven a já zamkla dveře. Nasedli jsme do Romeova auta a rozjeli se do školy.
První hodinu jsme neměli společně, jelikož já jsem měla tělocvik a on chemii. Romeo mě doprovodil k šatnám. Objala jsem ho.
"Budu tady čekat" slíbil mi. Přikývla jsem a odela do šatny. Sam už byla převlečená, tak čekala jenom na mě. Převlíkla jsem do povinného úboru. Modré kraťase a bílé tílko. Na nohy jsem si dala botasky.
Došli jsme do tělocvičny a byli jsme překvapené. Sam se vedle mě, úplně rozplývala. Důvod byli kluci, kteří v zadní části posilovali. Většinou tady jsme jenom my holky, ale dneska se to asi nějak změnilo.
"Koukej ten se na tebe kouká" bouchla mě Sam do ramene. Koukla jsem se tím směrem ka ukázala a spatřila roztomilého bloňdáka. Na Romea, ale neměl. Ale i tak jsem zvedla ruku a zamávala mu. Zamával mi na zpět a ještě se usmál. Sam mi chtěla něco říct, ale to už nám učitelka dala na oběhnutí tělocvičnu.
Pohled Romea:
Jak jsem slíbil tak jsem i udělala. Hned jak zazvonilo jsem si zbalil věci a spěchal k šatnám. Tam jsem se opřel o zeď a čekal. Netrvalo to dlouho a Jul vyšla. Hned jsem si jí přitáhl k sobě. Ozval se její nádherný smích.
Hned jsem jí políbil a když jsem se odtáhl, koukl jsem se do jejích krásných očí. Pořád jsem nevěřil, že Jul je moje. Jen a jen moje a já se jí budu držet snad navždy. Najednou jsem si všiml nějakého kluka, který sledoval Jul.
"Proč se na tebe kouká?" zeptal jsem se a vraždil ho pohledem. Jul se koukla tím směrem a potom zpět na mě. Usmála se na mě a stoupla si na špičky. Chytla se mě okolo krku.
"Snad nežárlíš" našpulila pusu. Odvrátil jsem pohled, jelikož jsem se jí nechtěl se jí nechtěl přiznat. Jul se uchechtla. "Nemusíš žárlit... ani ho neznám.Byl v tělocvičně" chytla měpod bradou a donutila mě, se jí kouknout do očí. "Jen já a ty" řekla. Potom se ke mě přiblížila a přitiskla její měkké rty na mé.
Vysadil jsme Jul u ní doma, se slovy, že se pro ní potom stavím a pojedeme k Marcovi. Mezitím jsem si jel domů, ještě pro věci. Doufal jsem, že nikdo nebude doma, ale takové štěstí jsem neměl. Hned jak jsem otevřel, se v hale objevila Lia a moje matka.
"Tak moc jsem se o tebe bála" vykřikla matka a spěchala mě obejmout. Odtáhl jsem jí od sebe.
"Jdu si jenom pro věci" řekl jsem bez citů a ani se nezabýval zutí bot a vyběhl nahoru. Vytáhl jsem tašku a naskládal tam další trika, kalhoty, boxerky a taky mykinu a kraťase do posilky. Nezapomněl jsem pro jistotu na košily.
"Vážně odjedeš?" ozvalo se ode dveří. Koukl jsem se tím směrem a přikývl.
"Lio, je to složité..." řekl jsem a chtěl kolem ní projít, ale chytla mě za ruku.
"Ale já tě pořád miluju" škytla a objala mě. Opatrně jsem jí od sebe odtáhl a koukl se jí do očí. Pohladil jsem jí po tváři.
"Lio, omlouvám se, ale já se vážně zamiloval" řekl jsem.
"Ty myslíš tu děvku Kapuletovou?!" vykřikla na mě.
"Tak jí už nikdy neříkej" zasyčel jsem skrz zuby a vysmekl jsem se jí. Seběhl jsem dolů, když mi najednou zazvonil mobil. Volala mi Jul, tak jsem to vzal. Hned jak jsem jí uslyšel jsem, poznal že pláče.
"Co se stalo?" zeptal jsem se vyděšeně.
"Babička..." vzlykla.
"Hned jsem u tebe" zavěsil jsem a vyběhl z domu. Hodil jsem tašku na sedadlo spolujezdce a co nejrychleji se rozjel k Jul.
Omlouvám se je krátká, ale musím se jít učit ://