1.episode

3.7K 180 181
                                    

Buraya başladığınız tarihi bıraka bilirsiniz➡

Cambaz'ın Maskesi🎭

~Dalgalar da savrulur ama batmaz~

Bahar
Soğuk rüzgar tüm bedenimi yalayıp geçerken,ellerimdeki poşetleri sıkıca tuttum.Bu ıssız sokakta deli gibi esen rüzgar tüm vücudumun titremesine sebep olmuştu.Nihayet bu küçük ama tehlikeli mahallede küçücük apartmanımı görüp gülümsedim.

Hayır yani madem market açıyorsunuz,normal bir yer seçin abi.Evet,şimdi de küfür edecek kimseyi bulamadığım için market sahibine saydırmaya başlamıştım.Ta ki,sokağın ortasında çocuğuna bağıran bir kadını görünceyedek.Lan çocuğa niye bağırıyorsun?Çocuk zaten senin yüzüne görünce dut yemiş bülbüle dönecektir.

'No,no,no!Kimsenin dış görünüşüyle dalga geçilmez'

Diyen iş sesime hak vererek sustum.Nihayet apartmana gelince anahtarımı çıkarıp,kapıyı usulca açtım.İçeri geçer geçmez kapıyı kapattım.Poşetlerdeki erzakları mutfaktaki yerlerine yerleştirip,elime doritos paketini aldım.Oturma odasındaki koltuğa yayılıp,televizyonu açtım.

Doritos paketine aşk dolu bakışlarımı yolladım,yolladım ve yolladım.Evet,söz konusu ben ve cips olunca aramızdaki aşkı tarif etmek mümkün değil.Açmaya kıyamadığım paketi açarken aklıma bu paketi bitireceğim geldi.Gözlerim doldu.Bunda gülünecek bir şey yok,gülmeyin lütfen!Ne yani?Bu hayattaki en büyük dram bir insanın elindeki cipsin bitmesidir.Elimin tersiyle gözlerimi silerek gülümsedim.Bana kalırsa bunun yasını tutardım ama televizyonda Turist filmini görmemle gülümsedim.

Neden mi?Çünkü o filmde Jonny Deep oynuyor.Genelde yabancı film çok izlemem ama Alice Harikalar Diyarında izleyince Jonny Deep'e karşı içimde bir sempati oluşmuştu.Bu yüzden palyaço ve cambazları çok severdim.Adam pek yakışıklı olmaya bilir,ama seviyorum işte.Karanlık gölgelerde ise adeta ona aşık olmuştum.Şimdi de Turist filminde Paul Bettany,Angelina Jolie,Raoul Bova vb. kişiler ile ilgilenmiyordum.

Film bittiğinde cipsimde bitmişti.Tamam yalan yok.Açtıktan ilk beş dakika sonra bitmişti ama çaktırmayın.Annem şu an yanımda olsaydı,sağlıksız besleniyorum sağlığıma ters bazı davranışlarda bulunacaktı.Ah,annem!Canım,annem!

Evet şu an ailem nerde diye merak ede bilirsiniz.Annem Adana'da yaşıyor.Ben ise Istanbul'a taşındım.Burda iş bulup,çalışacakmışım falan filan işte.Daha bir iş bulamadım doğrusu.Çünkü taşınalı daha bir hafta olmuştu.Bu bir hafta içinde Istanbul'u tanımaya odaklanmıştım.Eylem ve Nazlı adında kızlarla tanışmıştım.Onlarla sosyal medyadan tanışmıştım ve burda görüşmüşük.Sosyal medyada zaten bir birimize alışdığımız için görüştüğümüz zaman yadırgamamıştık.

Yaşıma gelecek olursak,23 yaşım var.İstanbul'a geldim iş bulmak için.Tabii üniversiteyi de okumuştum Adana'da.Sonra da buraya geldim.Anneme de gelmesi için ısrar ettim ama annem Adana'dan kopamamıştı.Kız kardeşim ve ya erkek kardeşim yok.Ama olmasını çok isterdim.Kardeşde aradığım sevgiyi Nazlı ve Eylem'de bulmuştum.Bu yüzden sosyal medya olduğu için şükr ediyordum.Önceden sosyal medyaya küfürler yağdıran ben,her gün onlara dua etmeyi ihmal etmiyordum.Tamam,abartmayayım.Her gün değil belki ama bazen yapıyordum yani...

Yaşım 23 olmasına rağmen ergen gibi davrandığımı biliyorum.Ama ne yapayım yani?Hem hayatım,bana ergen gibi davranmalar yakışır.

Cambaz'ın Maskesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin