12.episode

1.2K 144 102
                                    

asydnr ithafen🍃

Keyifli okumalar!

~Yolla kalbini,gelsin öpsün kalbimi~

Yazar

Her kes şaşkınlıkla Yavuz'u dinliyordu.Yavuz'un aldığı kararın ani olduğu ortadaydı ve açıkcası,Yavuz'un bu ani tavrı onları şüpheye düşürmüştü.

"Yavuz,daha bir birinizi tanımıyorsunuz ki!Daha doğrusu Bahar seni tanımıyor.Ne istemesinden bahs ediyorsun?"

"Bilmiyorum,bilmiyorum Fethi.Tek istediğim hep yanında olmam."

"Dayıoğlu,peki Bahar seni seviyor mu?Yani emin misin?"

"Daha doğru düzgün konuşmadık ki.Hiç normal bir şekilde buluşmadık da."

"Aga,en doğrusunu yapıyorsun ha!Hatta al kızı git,nikâh dairesine.Bas imzayı,evlenin ağabey!Bu kadar basit!"

"Niye dayıoğlu? Sen akrostiş yazdığın kıza böyle mi yaptın?"

Ateş'in Keşanlı'ya laf atmasıyla gözler ona döndü.Keşanlı'nın her zamanki gevşek halinin yerine gergin hâli burakıldığında,her kesin yüzü gülümsemişti.Belli ki,'hayatta aşık olmam' diyen adam her zamanki gevşek halinden taviz verecek kadar değer veriyordu bu kıza...

"N-ne alakası var canım şimdi?!"

"Aha,kekeledi!"

"Tamam Ateş.Rahat bırakın Keşanlı'yı. Şimdi ben ne yapacağım onu söyleyin."

"Yavuz benim bir fikrim var.Tamam,Bahar'la evlenmek istemen harika bir şey ama onun bunu hemen isteyeceğini düşünmüyorum.Bir birinizi bir az daha iyi tanımalısınız."

"Haklısın.Peki,ne yapa bilirim Fethi?"

"Mesela,onunla daha fazla vakit geçire bilirsin."

"Ulan hiç bir konuda bizden yardım almayan Yavuz şu an bir kız için bizden nasihat alıyor."

"Ateş bugün senin boşboğazlığın mı tuttu koçum?"

Yavuz son sözlerini söyledikten sonra kapıya ilerledi.Tam dışarı çıkacakken arkadaşlarının ona seslenmesiyle durdu.

"Nereye?"

"Size ne?"

Dedikten sonra kapıyı çarpıp çıktı.

"Kesin Bahar'ın yanına gidiyor ha."

"Zaten başka yere gittiği mi var adamın?Daha depodakilerin icabına bile bakmadı."

***

Yavuz arabadan iner inmez hemen hızlı adımlarla Bahar'ın evine doğru ilerlemeye başladı.Kız hastaydı ve onun durumunu merak ettiği için oldukça hızlı olmaya çalışıyordu.

Nihayet kapısının önüne gelince,kapıyı çalmaya başladı.Bir kaç saniye sonra üzerinde yorganla kapıyı açan Bahar'a gülmeden edemedi.

Cambaz'ın Maskesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin