6.episode

1.4K 163 125
                                    

Cambaz'ın Maskesi 🎭

~Severek iyileştiremeyeceksen,bari dikiş at.~

Yazar
Yavuz masasında oturmuş,arkadaşlarının söylediğine kulak veriyordu.

"Yavuz,bu yaptığın doğru değil!Kızı göz göre göre kandıramazsın."

"Peki,ne yapa bilirim Ateş?"

"Çık karşısına,her şeyi anlat.Belki bir az kızar sana ama,sonra aff eder."

"Lan siz ne diyorsunuz?Bahar lan bu,Bahar!Hayatı seven,neşe dolu bir kız.Ben ona nasıl bunu söylerim?Hayatının koca bir yalandan ibaret olduğunu nasıl söylerim ben ona?!Ya beni kendinden uzaklaştırırsa?O zaman yıkılırım lan ben!Kendimi geçtim,ya o kendine bir şey yapmaya kalkarsa?!Ben bunu göze alamam!"

"Aga,böyle daha mı iyi?Kız gerçek sandığı hayatını yaşıyor.Üstelik,aranızda bir şey olursa,hayatındaki yalanların sayı iki olacak!Ve senin ondan sakladığını öğrenirse,her şey daha kötü olacak."

"Yapamam,Keşanlı.Anlayın artık!"

"Sonsuza kadar böyle mi devam edecek?"

"Ben onu kayb etmeyi göze alamam.Bu yüzden evet..."

"Kusura bakma Yavuz ama Bahar seni aff etmeyecek!Hem de hiç bir zaman.Hatta gerçekleri öğrendiğinde burda bile kalmayacak bence.Sonuçta hayatındaki en çok değer verdiği insanlar ona yalan söylüyor!"

"Sus artık Fethi.Bana bildiğim ve canımı yakan cümleler kurmayı kesin!Şimdi hepiniz dışarı!"

"Abi bari mafya olduğunu söyleseydin..."

Feyzullah cümlesini tamamlayamadan Yavuz'un bağırmasıyla susmak zorunda kalmıştı.

"Size çıkın dedim!"

Kimse bir şey söylemedi o an.Yavaşca ķapıdan çıkmaya başladılar.

Yavuz ise onların odadan çıktığını görür görmez masasında olan her şeyi yere fırlattı.

Bunu yapamazdı.Sevdiği kıza tüm gerçekleri söyleyemezdi.Yalan söylemiş ola bilirdi.Ama...Hepsi onu kayb etmemek içindi.Peki,nasıl olacaktı?

Her şey ortaya çıktığında onu terk etmeyecek miydi?Ama ya ortaya çıkmasaydı?Hep böyle saklı kalsaydı mesela?

Mümkün değildi.Çünkü,gerçeklerin er ya da geç ortaya çıkma gibi bir huyu vardı ve Bahar da bir gün her şeyi öğrenecekti.

Tüm bunları düşünürken bir yandan odayı dağıtıyordu.En sonunda yere çöktü.Her türlü kızı kayb edecekti.İster bu yalanlar şimdi ortaya çıksın,isterse de daha sonra.

O yüzden onunla bir az daha vakit geçire bilirdi.Ama önce sinirini birisinden çıkarmalıydı.

Bu yüzden depoya inerek,bağlı tuttuğu adamın yanına gitti.Eline bıçağı alarak adamın yüzüne yaklaştırdı.

"Yüzüne bir az desen çizsem,hiçte fena olmaz."

Alaycı bir şekilde gülümseyip,karşısındaki adamın yüzüne bıçakla çizikler atmaya başladı.Adamın ise,acı dolu çığlıkları yankılanıyordu o sırada.

Cambaz'ın Maskesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin